Fire småtroll Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hakk en kokoesjokolade og ha i røren, det er godt med sjokoladebiter i muffins Vet ikke hvilken pose som er best da, pleier lage de fra bunnen av selv, det tar ikke så mye lenger tid (eggedosis med hvetemel, vaniljesukker og bakepulver i)
To tette og ei badehette Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Den mørke pleier jeg å ha bananbiter+sjokoladebiter i. Da pynter jeg med litt sjokoladebiter på toppen. Må ha sånne amerikanske muffinsformer, ellers er det ikke plass til noe... Evt. Sjokoladebiter og hakka valnøtter. Den lyse bruker jeg mye bær i. Gjerne jorbær+hvit sjokolade eller pære+kanel, eller bare blåbær evt. med litt phiadelphia ost i røra. Sist jeg organiserte barnebursdag (min 10-årige nevø) laget jeg disse: http://www.detsoteliv.no/print.php?1623 Brukte smelta kokosjokolade isteden for sjokoladesaus, fordi da stivner den og det blir mindre gris. Super populære, enkle men ser imponerende ut.
Propellll ♥ Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Ta litt konditorfarge i melisglasuren og pynt de fint i forskjellig farge, gjerne med nonstop etc på Kan også ha farge i røra, så får du grønne mufins. Sikkert moro for barna.
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Møllerens er best! Jeg piffer som regel ikke opp selve muffinsen, men pynter dem. Enten kan du ha på melis, sette dem etter hverandre og stikke lakrislisser i sidene på dem til tusenbein (øyne og "følehorn" på den fremste). Eller du kan pynte dem med melis i forskjellige farger, ha på forskjellig strøssel "tegne" hjerter, sol eller andre figurer på med slike tuber du skriver på kakene med (har selv både blå, og rosa med glitter, og noen fler), legg på sjokoladepynt osv.
Kamomille Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg bruker Toro sine poseblanding. Piffer de opp med f.eks: * Blåbær * Bringebær * Hakket sjokolade * rips
nybegynner07 Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Fikk et tips her inne en gang... Bruk Toro sine lyse, fyll formen halvfull med røre, så tar du litt vaniljekrem (jeg bruker ferdigvarianten) og så dytter du en eplenbåt oppi og drysser litt kanel og sukker over, steik i ovnen som anvist på pakken og nam nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå