renathe88 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 har ganske bra med tak nå..hvor er den nettsiden som hjelper deg å telle?
LivK har født Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hei! Så spennende og moro!!! Prøv http://www.varktimer.se/ Når har du termin? Jeg har 11 dager igjen, men er SÅ klar, så nå har vi prøvd samleie (nesten hver dag i halvannen uke), og sysselsetter meg med brystvortstimulering nå som jeg ikke får sove, ha ha, føler meg litt besatt av disse kjerringrådene! Og ikke så rent lite misunnelig Lykke til, da!
renathe88 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 hmm..får ikke telleren til å starte..fader å..begynner å bli ganske heavy her hjemme nå,så samboer drar å leverer dattera til barnevakten:) har termin 20 mars
LivK har født Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 oi oi oi, men sist brukte jeg stoppeklokka på mobilen, og når det ble for heavy satte jeg mannen på den jobben - så hadde vi litt å gjøre på mens vi ventet! Han sekunderte meg hvert 10. sekund, så visste jeg når rien nesten var over (kom veldig regelmessig). Skrev ned klokkeslett i en bok.. Gå og ta degen varm dusj mens du venter på at samboer skal komme tilbake! Vannet lindrer helt nydelig, og så føler man seg kanskje litt mer fresh når man kommer på føden! (dersom man bryr seg om det da, hehe)
LivK har født Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Du bruker mellomrom-tasten for å starte og stoppe den telleren! Testet den litt jeg, nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå