ny83 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 får ikke sove, så har stått opp igjen og er skikkelig kvalm.. håper d er normalt? kjipt og bli syk lissom.. kanskje d er fordi jeg går og venter i spenning på den lille skal komme..
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hei! Jeg har 4 dager igjen til termin og er veldig kvalm om dagen også. Det begynner å bli ganske trangt til den lille der inne og derfor klemmer den både på magesekken og nerver. Jordmor mente det var derfor jeg er så kvalm om dagen og at det er veldig normalt. Får håpe du føder snart så du slipper å gå rundt kvalm, for det er kjipt! Det blir ofte verre når vi ligger, så jeg har bygd opp hodedelen på senga litt for å unngå presset på magesekken. Lykke til:))
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Hei!!! Har hatt det sånn litt til å fra jeg å de siste ukene,det kommer og går litt gjennom dagen...er 41+2 i dag...
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Hei! Jeg skrev et innlegg i går om at jeg var kvalm... er 5 dager til termin. Er faktisk ikke så veldig kvalm i dag, men det kommer vell.... det er trangt om plassen så klemmer vell på alt mulig. Håper du har babyen din her snart:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå