Gå til innhold

Fostervann eller urin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ummm.... Jeg vet at ingen kan svare på hva det er, men opplevde akkurat at buksen ble våt i det jeg reiste meg. Kom vel ca. 0,5 dl væske, men jeg vet rett og slett ikke om det er litt fostervann eller om jeg rett og slett tisset på meg. Har litt trykk på blæren hele tiden pga babyen.

Kjenner ingenting ellers i form av veer eller annet.

Synes det er pinlig å ringe føden og/eller dra inn dit fordi jeg har tisset på meg.

Er det farlig å vente til i morgen tidlig og se om det skjer noe mer? Har forstått det sånn at de venter en stund med igangsetting selv om vannet går?

Huff, nå føler jeg meg som en av de dumme hønene jeg vanligvis flirer av her inne.... men er takknemlig for tips likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! Føler meg konstant lekk.

Ikke vet jeg forskjellen på lukta heller.. Sies at fostervann lukter søtlig, men synes ikke det lukter spes stramt av urinen min for tiden. Er jo på do 834 ganger pr time, så urinen har jo ikke akkurat tid til å "sette seg".

Skrevet

Det er nettopp det som er mitt problem, at jeg tisser så ofte at urinen er helt lys og ikke lukter noe særlig...

Det lukter et eller annet av buksen som ble våt, men jeg er sannelig ikke sikker på hva...

HI

Skrevet

Neste gang når du går på do kan du jo bøye deg ned å se på hvordan det ser ut. Er det blankt med hvite flekker så er det fostervann.

Men er du i tvil, ring til føden så sier de hva du bør gjøre :)

Skrevet

Bøye meg ned og se på det som kommer ut?

Det er lenge siden jeg kunne se noe som helst der nede :oP

Men, jeg ringte nå føden, og de sa at hvis det ikke kom mer, så var det ikke farlig. Det gjorde det ikke, så da slapper jeg av igjen....

HI

Skrevet

Reis deg opp da og snu deg slik at du ser ned i doen neste gang..Forstår at magen er i veien, hehe

Skrevet

Å ja! Da er jeg med :)

Men det kom ikke i do, men i buksa... Men det har ikke kommet noe mer, så det var nok falsk alarm.

HI

Skrevet

Var nok bare falsk alarm da ja. Så bra! Og lykke til videre i graviditeten Hi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...