Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, Mandag, 15.Mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

24 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ni igjen til termin. Men jeg er enig med at femtende er en fin dato å få baby på :P Han kan komme nå. Er fremdeles utmattet etter å ha forsøkt så mye kjerringråd jeg orket igår.

Skrevet

13 dager igjen, og har ennå ikke helt skjønt at jeg snart skal bli mamma til nr 2... Håper det går iallefall 10 dager til!!!

Skrevet

38 dager til termin, 24 dager til keisersnitt :)

Skrevet

-3 dager! Jeg venter venter og venter! Håper hver natt på å våkne til rier!

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

17 dager igjen. Skal ikke mase om at han må komme snart, men det GJØR ingenting om han vil ut;D

Skrevet

45 dager igjen til termin. Gleder meg til å se den lille gutten vår:))) Det er nr 2. Har en på 8 år fra før:))

Skrevet

Akkurat ei uke til termin..!

Skrevet

43 dager igjen. 3 dager til høygravid:)

Skrevet

44 dager igjen, bare 4 dager til man er høygravid....

Skrevet

Akkurat to uker igjen idag!! altså 14:) hehe

Skrevet

- 13 dager... Overtidskontroll i morgen, men tviler på at de setter meg igang :-S

Skrevet

25 dager igjen til planlagt keisersnitt, så han får værsågod å holde seg der inne til 9.april så vi unngår hastekeisersnitt igjen. Har ul-termin 17.april da. Har vuggen på plass i alle fall, så nå gjenstår bare vasking og bretting av klær og diverse + pakking av sykehusbagen til meg og mini.

Skrevet

38 dager,og skal begynne å vaske klærne,dyner osv :) koselig klesvask d :)

Skrevet

27 dager igjen! Hvis jeg kunne lagt inn en bestilling på fødetid så hadde neste mandag i løpet av skoledagen til lillegutt passet veldig fint ;D hi hi

Skrevet

86 dager igjen visstnok.. :)

Skrevet

37 dager igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...