Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Våkner i dag tidlig. 4 ubesvarte anrop på telefonen. Ukjent nr. Søker det opp på gulesider. "arnebjarne fra toten" (ihvertfall tilsvarende) Ikke noen jeg kjenner, sikkert noen som har ringt feil. Litt senere på dagen ser jeg at jeg har et nytt ubesvart anrop fra arnebjarne. Denne gangen har han lagt igjen beskjed. En litt for personlig beskjed etter min smak. Sånn man blir litt pinlig berørt av. Jeg sender arnebjarne en sms og sier at han nok har feil nr. Arnebjarne svarer at nei det har han ikke for han har ringt flere ganger. Ja, skrive jeg tilbake, jeg vet det. Men du har ringt feil nr. hver gang. Arnebjarne ringer. Jeg tar den. Han skal ha tak i "kari". Da har han ringt feil sier jeg. Nei, det har han ikke. Han har ringt flere ganger. Ja, sier jeg. Litt oppgitt. Men det er feil nr. det finnes ingen "kari" her. Jo det gjør det, få snakke med henne. Sier Arnebjarne. F.E.I.L.N.R! Arnebjarne blir sint, og skriker at han skal snakke med "kari" umiddelbart. DeiligeJorunn går lei og legger på. ArneBjarne fortsetter å ringe utover ettermiddagen. Og legger igjen beskjed på beskjed. Den ene mer pinlig enn den forrige. Jeg tar tilslutt telefonen, og presiserer nok en gang at han nok dessverre har feil nr. og må slutte å ringe. Men Arnebjarne er en standhaftig kar. "kari" har nemlig gitt ham en lapp med nr. sitt. Og han leser opp, tall for tall. Og joda, han har ringt riktig nr. Men fortsatt har jeg ingen Kari i huset. Han innser tilalutt at han har feil nr. Jeg ønsker ham lykke til. Og regner med det er det siste jeg hører fra ham. men neida. det går ikke mer enn noen timer. Så tikker det inn en ny sms "Er du sikker på at dette ikke er nr. til "kari"" Så. Kari. denne er til deg, Vil du vennligst se til å ringe din gode venn arnebjarne?
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jeg tenker Kari priser seg lykkelig og ler hele veien til sin enkeltseng. Ellers kan det jo hende at Arnebjarne er den siste ordentlige mannen på jorden, han er jo oppriktig opptatt av Kari, du burde faktisk gitt ham en sjanse.
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Ha ha, nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for de gangen jeg kvittet meg med innpåslitne beilere ved å gi dem et falskt tlf-nr.
Gjest amandine Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Deilige Jorunn du er en meget tålmodig sjel! Jeg hadde klikket i vinkel! Og kastet telefonen i femte veggen.
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 haha......tror kari har vært litt for "snill" å ikke turt å si nei til denne innpåslitne fyren. Så gitt han feil nummer bare for å få fred Har fått noen slike rare telefoner. Blandt annen fra ei dame i aserbadjan eller noe sånt, som beskyldte meg for å ha ett forhold til mannen hennes. Hun hadde nemlig funnet nummeret mitt på mobilen hans, å påstod at jeg bodde i London fordi der brukte han å være mye med jobben. Prøvde å forklare på best mulig dårlig engelsk at jeg hadde aldri vært i london/england og at jeg aldri hadde hørt om mannen hennes. Noe som igjen hun mente var feil fordi jeg snakket så bra engelsk at jeg var garantert fra england. Endte med at jeg la på, å overså 7tapte anrop fra samme nr. etterpå. Fikk også en melding engang fra en fyr som jeg aldri hadde hørt om, men som skrev fornavnet mitt i meldinga. Var litt skummelt. Lurte bare på hvordan det gikk med meg, så vi utvekslet noen meldinger å så hørte jeg aldri noe mer etter det. Vet til dags dato enda ikke hvem det var.
Anne-B. Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Hahaha, det var vel en grunn til at "Kari" gav ham et annet nr enn sitt. Jeg prøvde et lignende stunt selv en gang. Problemet var bare at jeg hadde drukket litt for mye, så det var riktig nr. han fikk.
Verbena Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Hehe.... Om jeg var "kari" ville jeg vært veldig fornøyd med å slippe all kontakt med min gode venn arnebjarne! Jeg ga en gang en sånn innpåsliten fyr nummeret til en kompis av meg og jeg var sammen med kompisen min når han fyren ringte. Gjett om det var gøy!
Süsse Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Mye rare folk ja. Enda verre er det når de har snappet opp navnet ditt på et offentlig kontor, søker etter nr ditt og faktisk sender mld i håp om at jeg er så gal at jeg vil ha kontakt med vedkommende.
♥Nemi♥ Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Stakkars trege kar! Hehe, hadde også en som ringte meg for to-tre mnd siden. Han lurte på om jeg trivdes den kvelden vi hadde møttes osv. Jeg sa til ham at han hadde feil person, men nei, han hadde søkt meg opp på facebokk, og jeg var ekstremt lik den jenta han hadde møtt! Jada, jeg søkte han opp på 1881, og der sto det at han var kaptein av yrke, så jeg spurte nå om han var villig til å betale barnebidrag! Haha, han la på etterhvert da ja, når jeg forklarte ham at jeg var 7 mnd på vei.
Patetica fåkksi Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 Jeg jobba på Meny i mine yngre dager, og jule 99/00 var det er slags digert julebord for alle menyere inne på Oslo Spectrum, der bl.a han derre som sang "Will.... you.... be my lover" (hva heter han igjen?) holdt konsert mens vi spiste. Kjempekul kveld. -ikke relevant, men greit å skryte av. Uansett, som den sydentøsen jeg allerede var selv som ungfole klarte jeg å tulle med en søramerikaner, og som den kløna jeg var (og fortsatt er) ga jeg ham vårt hjemmenummer til der jeg bodde med foreldra mine. Flaks for meg var det jeg som satt ved telefonen første gangen han ringte, og jeg kunne late som om jeg ikke var meg og han hadde fått feil nummer. Jeg satt telefonvakt en stund etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå