Gå til innhold

Jeg er så stolt av sønnen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 4 år og har sine utfordringer, han er blant annet under utredning for autisme.

Han har ikke villet slutte med bleie og alle våre forsøk har vært ganske fånyttes.

Men i dag tror jeg at han fikk en åpenbaring! Han gikk uten bleie og i dag så sa han faktisk i fra før han måtte tisse og da gjorde han det på potten (han er hysterisk for toalettet). TRE ganger og ingen uhell!

Da han skulle legge seg så ville han ikke ha bleie på, men mannen overtalte ham til å bruke den i natt.

Forhåpentligvis vil han gå uten bleie i morgen også.

Vi tenker at vi skal finne en sånn nattruse til ham, sånn at vi ikke ødelegger alt med å ta bleie på ham om natten.

Jeg er hvertfall veldig stolt over ham, endelig ser det ut til at vi muligens blir kvitt bleien...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! :)

Dere kan jo prøve med tisselaken også? :-) Kanskje istede for å ha på bleie.

Dette blir bra dette vettu.Nå har han sikkert fått et kick til å slutte med bleien :-)

Skrevet

Lykke til!

Så flink han er

Jeg har selv en på snart 4 som først nå er i gang uten bleie.

Skrevet

Så fint :-)

Vi har også en fireåring som ikke vil slutte å bruke bleie, vi sliter med saken, han er fote flink og ofte ikke. Vi har selvsagt snakket med både barnehage og helsestajon, og hos oss er det ingen grunn til å mistenke autisme. Håper at utredningene vil gå fint for dere og at han ikke har autisme eller andre større problemer.

Skrevet

Det håper jeg at han fikk. Vi ga ham stormende jubel og klistremerker, han var veldig stolt.

Men må si at jeg er redd for at nattbleien ødelegger alt, tenk om han synes det egentlig er ganske ok med bleie i morgen? Og at all motivasjonen er borte? Uff :(

Skrevet

Jeg håper at han ikke har autisme, selv om han har sine sære trekk... men det kan jo like gjerne være personligheten hans ;-)

Men han er et vanedyr og misliker sterkt at vaner bli brutt, og jeg tror at det er den største grunnen til at han ikke er tørr enda. For han er jo så vant til å gå med bleie, hvordan skal det gå uten? (ser jeg for meg at han tenker)

Håper guttene våre snart er bleiefrie, jeg er lei av bleieskift nå og det er vel du også? :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...