Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Virker som alle har tusen forskjellige interesser, bare ikke jeg:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Mine interesser er først og fremst barna mine. Så har jeg studiet som jeg har stor interesse for. Andre ting er å spille piano og synge. Og sist men ikke minst, Yoga! Det er en fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Tegning er min største interesse.Samt å fotografere, men jeg tar ofte bilder for å så tegne det siden. Men masse småhobby syns jeg er gøy, så lage smykker, sy litt, strikke osv syns jeg er gøy men etter jeg har fått barn har det forsvunnet langt bak i glemmeboka. Meg og min mann har laget oss ett hobbyrom, siden vi begge syns det er gøy, men rommet har blitt mest til oppbevaring for tiden kan man si.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Hund, male bilder, lage smykker og interiør.
Juuuunibaby <3 Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Jakt og fiske!!! Og leirdueskyting. Gleeeeder meg såååå til skytebanen åpner, da jeg ikke fikk skutt noe i fjor pga at jeg var gravid.. Det skal taes igjen! )) Og nå har jeg selfølgelig en interesse til, sønnen min <3
Joikaboll@ Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Tja, foruten barna, alle 5,familie og venner, har jeg ikke noen spesielle interesser, men hverdagen er fylt med foto, scrapping, også er jeg storleser av bøker som omhandler autisme og psykologi. Nest yngste har autisme og er psykisk utviklingshemmet, og jeg gjør alt jeg kan for å ligge et skritt foran. Reiser i øst og vest for å få med kus og foredrag som omhandler problematikken. Litt sær interesse, men for meg er det spennende og viktig.. Så om noen ser på meg som skakkjørt eller sær får heller være. Jeg engasjerer meg i FAU, AU og er klassekontakt støtt, er med ungas klasser på skoleturer om det er nødvendig med ekstra ressurser. Kanskje ikke en interesse, men dog en del av min hverdag. En gang i tiden sydde jeg en del klær, men jeg har rett og slett ikke tid lenger :-)
Miztery Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Spiller i et teaterlag, bloggen min, katte-/dyrevern, hester (skulle kanskje stått først). Familien/datteren min er jo ingen interesse, det er jo selve livet!..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Dyr, da spesiellt hund(adferd/avl/kjeledyr aspektet...full pakke). Barn/oppdragelse Kunst, kunsthistorie og historie Arkitektur Religion Litteratur (klassisk så vel som nyere) Okkultisme/mytologi Musikk (Tori Amos o.l.) Film Sopplukking Svømming Nå flyter jo mye av dette helt klart inn i hverandre på flere nivåer. Men føler alikevel jeg har et ganske bredt spekter av samtaleemner å ta av.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Barn, familie og venner først. Etter dette musikk og dans, slektsforskning, komme meg ut litt uten barn (kjøretur på 15 min for å koble av og spille høy musikk som JEG liker i bilen og synge høyt og falskt med).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå