Bumblebeee Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er så lei av å sove halvannen time om gangen før jeg må opp og tisse at jeg nå har begynt å fantasere om å legge inn urinkateter på meg selv... huff. Er ikke lei av å gå gravid, jeg koser meg for det meste, men akkurat denne nattdogåingen tar snart knekken på meg. Syte-syte
swirly Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Høres ut som en god plan, skal vurdere den der, jeg selv har vurdert voksen bleier, hvertfall om natten ;P
W29 Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 hehe du er nok ikke alene om den tanken. jeg lå på sykehus og hadde kateter et par dager i begynnelsen av svangerskapet når jeg løp på do like ofte som nå på slutten. men det var faktisk veldig ubehagelig og det kjentes som jeg tissa på meg hele tiden,hehe
Nikki 75 Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jeg drømte også om voksenbleier da jeg var på dagslange møter forrige uke. Hadde vært så greit å bare slippe løs det lille som kommer i stedet for å måtte fly ut på do hvert tjuende minutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå