Gå til innhold

Endelig!!


Frk Fjong

Anbefalte innlegg

Er timen til ultralyd kommet... Gleder oss SÅNN til i morgen tidlig... Men jeg må innrømme at jeg gru-gleder meg litt også....

 

Forhåpentligvis går det bra.. og kanskje de klarer å se hvilket kjønn det er også... Blir godt å endelig få et enda bedre forhold til den lille i magen.. se at det VIRKELIG er noen der inne... hehe...

 

Åsså skal vi handle de første barneklærne til den lille også da.. jeg og sambo sammen.... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååh, så artig!!!! Gleder meg på dine vegne! Håper dere får en kjempe flott opplevelse!! (= Har ikke fått time før om 3 uker enda, så her er det bare å smøre seg med haugevis av tålmodighet! Du får oppdatere oss på hvordan det gikk!! Har du no følelse på hva det blir foresten? Sånn helt på tampen liksom. (= Uansett, LYKKE TIL!!!!! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det var såå deilig å se at den lille var frisk å fin!! :D

Jordmor forklarte i detalj, og så godt etter om det var noe å peke på.. men det var det heldigvis ikke :)

 

Terminen ble flyttet 2 dager.. men ut i fra mine beregninger så er ikke det helt halvgale da..

 

Morkaka lå forran da.. som kan forklare hvorfor bevegelsene ikke er så tydelige enda.. men de kommer nok sterkere etterhvert :P

 

Og til slutt...

Det blir en liten JENTE!! Og jeg som hadde tippa på gutt.. hehe...

Men da vant sambo veddemålet om hvem som skulle betale lunch da.. for han var helt skråsikker på at det kom til å bli en jente ;)

 

Herlig! Nå skal jeg bare kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Så flott å høre at det gikk bra på ul med deg også! :)

Eg har hatt guttefølelsen heilt til no, men no er eg så sint og emosjonell at eg ikkje kan forstå anna enn at det må vere ei lita jente her inne. Hadde tenkt å spørr når vi var på ul om kjønn, men så sa han at vi måtte komme tilbake om 10 veker, pga lav morkake, så då tenkte ej at vi kunne vente til då :) Skal ikkje du tilbake på ny ul i veke 28? Uansett; ha ett flott svangerskap vidare, når vart terminen forresten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... de sa ikke noe om ny ul i uke 28 nei... hmmm... men så sa de ikke at morkaka lå lavt heller da... men at den lå forran.. og altså skygga for bevegelsene til den lille...

 

Den nye terminen ble 14 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14. august er ein fin dato, er også terminen min/vår. :)

Grunnen til at vi skal på ny ul i veke 28 er at dersom morkaka sperrar fødselsvegen, vil ein måtte ta keisersnitt...

 

Men jordmor sa at i nesten alle tilfelle vil morkaka flytte seg når livmora og barnet flytter seg, slik at dette ordner seg sjølv.

 

Var ikkje meininga å gjere deg bekymra eller noko altså!

ha ein fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...