Gå til innhold

Hadde litt rødlig utflod i dag? Noen som har opplevd et samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var lite, føler jeg ikke trenger å kontakte lege, vil bare lufte det her inne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har bare hatt blank utflod hele veien... Er 22+2

Men no vet ikke jeg hvor langt du er på vei...

Men tror ikke det er så farlig, livmortappen er jo overfylt med blod, så om det er ett kar som sprikker, så kan det farge utfloden...

Skrevet

Fikk litt blødning i uke 17 (litt brunt utflod). Dro på Ullevål og fikk det sjekket (etter mye panikk). Alt var greit, bare et lite sted på livmoren det blødde. Sannsynligvis går det greit hvis du ikke har smerter eller mye blødning.

Jeg kjøpte meg også sånn Angelsound på Teknik magasinet til 179 kr og kan høre på hjertelyd hvis jeg begynner å bli redd. Den synes jeg er gull verdt! Men det skal nevnes at jeg har hatt mange (tidlige) spontanaborter før og får lett panikk.

Lykke til!

Skrevet

Hei hei, jeg har flere ganger hatt småblødninger og rødlig utflod. Har vært til Ul nesten hver gang og blir beroliget med at det er vanlig med noen småbldøninger i løpet av svangerskapet. De sjekket at det ikke var noen blodansamlinger inne livmor, men at det kom utenfra. Sikkert ikke grunn for deg å bekymre deg. Jeg har mistet et par ganger tidligere og har derfor blitt litt på tuppa når dette skjedde, men altså helt uten grunn :-) Jeg er 15 uker på vei..

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har hatt rødlig/rosa og innimellom brunaktik utflod en til to ganger i uken siden uke 17. Er nå i uke 27 og alt er fint:) De finner ingen "forklaring" på meg, annet enn at det må være blodkar som sprekker eller noe, for jeg har ikke lavtliggende morkake. Er ikke så gøy, men jeg har vent meg til det og slapper helt av nå.

:)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger!

Kjenner godt med liv fra lilleprinsen :)

Kan ta en telefon til jordmor nå for å høre hva hun tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...