Gå til innhold

er det kjipt å være kone nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha.. ok teit spørsmål, men alikevel.

han fyren jeg driver og dater, som jeg liker skummelt godt. han har vært gift før. og jeg tenker litt på det altså.. hm.. men på den andre siden så har jo jeg barn fra før, så sånn sett er jo jeg litt kjip også :P

hm.. haha... nå tenker jeg for mye igjen. men jeg må tenke :P

jeg tenker litt at om de hadde sommerbryllup så må vi ha vinterbryllup osv. sån at det ikke blir likt.. hehe

tenkte dere sånn? hihi

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Hehe, det er sikkert ikke kjipt=)

Jeg har jo hatt samboer før min mann (blir ikke heeelt det samme da) men ser ikke akkurat på eksen min som noe gullpokal akkurat=P

Det er vel en grunn til at han er skilt.

Og siden du har en unge fra før er dere nok skuls, haha=)

Gudd løkk with the love!

Skrevet

Jeg tenker bare at lammekjøttmannen er søt og hodestups forelska<3

Skrevet

Haha.....du er nå søt! Vet om en perfekt plass for et vinterbryllup. ;o)

Gjest irismor
Skrevet

Vi har begge vært gift før og før eller senere blir det vel ekteskap for oss også. Og det eneste vi har tenkt på er vel at vi ikke ønsker å ha de vi brukte som forlovere ved våre første ekteskap som forlovere denne gangen.

Hvis ikke så bryr jeg meg ikke så mye om jeg er kone nr 1 eller 2.

For det er meg han elsker nå :-)

Skrevet

hehe.. jeg føler meg som verdens teiteste person.. heheh

jeg tøyset med han og sa at om vi hadde slått oss sammen så hadde vi hatt en komplett familie. jeg med barn og han som gift :P

Skrevet

Trøst deg med at min har det verre, han er mann nr 2 og jeg hadde unger..

=)

Dersom de ikke hadde noen unger så tror jeg det går rimelig bra. Rett og slett. Når det er unger med så er det mer trøblete, for da er det ekser med som man ikke kan la være å forholde seg til.

Skrevet

Hahahahahaha du altså!

Én ting vet jeg ihvertfall, enten man er kone nr. 1, 2 eller 14, er det aller beste og viktigste å være den siste konen:-P

Skrevet

hihi... jeg aner ikke om de hadde sommerbryllup altså. jeg har liksom ikke spurt... haha... det ville kanskje vært litt rart å spørre om sånn med en gang :P

men sånn statistisk sett så hadde de sikkert det.. hehe

jeg kommer til å bli hentet av folka på gausta snart.. haha

Skrevet

hehe.. ja han har ikke noen barn. og det er jo fint, for det blir litt mye med dine, mine og våre... hehe...

men feiret dere bryllupet nr 1 og nr 2 likt? eller tenkte dere på at det var bryllup nr 2?

haha.. jeg har kjent fyren i 1 uke og 1 dag... haha...

Skrevet

Du har jo kjolen klar allerede, har du ikke? ;o)

Romantisk bryllup i Roma, på høsten, kanskje det hadde vært noe? :o)

Skrevet

haha.. ja det var det søsteren min sa også.. hehe.. men vi fant også ut at om man ikke ble den siste konen. så må det være langt kjipere og være kone nr 2 som er blitt singel. da er man jo verken den første eller den siste... haah

Skrevet

hehe.. ja, jeg har kjolen men skal ikke bruke den.. haha.. og han vet ikke om den en gang.. hihi.. må jo ha noen hemligheter :P

romantisk bryllup i roma med en skotte... hehe. det blir litt mye og holde styr på :P

Skrevet

ja det er sant irismor :)

men vil dere lage stor fest osv sånn som sist? og vil dere bevist prøve å lage det forskjellig fra deres tidligere brylluper?

Skrevet

Nei, praktisk vielse med nr 2, fordi han ikke ville gjøre noe som var gjort før....

Skrevet

litt sånn tenker jeg også, men det er kanskje litt tidlig å ta standpunkttil :P

vi kunne reist bort og giftet oss alene. men da hadde pappaen min aldri tilgitt meg. han driver å fabler om å gå opp midtgangen. ganske teit når han er ateist og nektet og døpe oss.. hehe..

jeg tror jeg må drikke meg full snart så jeg slipper å tenke så mye

Skrevet

Hehe....du får supe i deg bailysflaska. :oD

Det savner jeg forresten ikke med å være nyforelska, all den slitsomme tenkinga! ;o/

Skrevet

ja, og den slitsome tenkinga blir ikke noe mindre intens av at man er innelåst med et sovede barn vær kveld...

og dusten av en fyr ringte i sta, også sa han etter en stund "jeg skal bare dusje også ringer jeg deg opp igjen". (han har vært på jobbreise og er temlig sliten) og da sitter jeg ihvertfall ikke å venter....

hadde han bare sakt god natt søta. så kunne jeg ringt alle andre og fortalt om han.. men nå kan jeg jo ikke det i tilfellet han ringer. tror han gjør det med vilje...

Skrevet

Hehe....mannen min hadde hverken mobil eller hustelefon når jeg traff han, så jeg flyttet like godt inn til han etter 1 mnd. Var jo ellers umulig å få tak i han. ;o)

Skrevet

haha.. ja det er i grunn det eneste fornuftige. da vet man hvor man har de.. hehe..

også er det så kronglete med sånn avstand.. han bor jo 1 time herifra. så da får vi "bare" møttes når jeg har barnevakt eller småen er hos faren sin..

men det er kanskje likegreit også. jeg er jo en ensom ulv..hehe

også kan jeg ikke flytte sammen med han før det har gått 1 år og 2 måneder pga utdanningen. for da mister jeg pengene mine :P

ser du, jeg har hatt god til til å tenke.. hehe

funket det fint å flytte sammen så fort?

nå tror jeg jaggu han har drokna i dusjen

Skrevet

Funket kjempefint. 17 mnd senere kom snupp, og nå har vi to barn, vært sammen i 13,5 år og har det egentlig bare bedre og bedre. :o)

Shit, vi begynner å bli gamle ser jeg. ;o/

Skrevet

13,5 år - det står det respekt av :)

jeg har vært sammen en i 4 måneder en gang.. haha.. det er det nermeste jeg kommer :D

eller jeg har vært frem og tilbake med en fyr i 3 år eller 7 om man ser litt stort på det :P men vi har aldri vært offesielt sammen, så da tels det kanskje ikke?

13,5 år. hvordan er det mulig?

Skrevet

Ååå!! Min har også en eks-kone!! =)

Haha, og jeg har et barn fra før..

Han og eksen har et godt forhold og jeg kjenner til henne fra før. Hun ble faktisk glad for at han ble sammen med meg ., for hun syntes at jeg virket så grei ;-)

De giftet seg med brask og bram og feiret to dager til ende, men vanvittig mange gjester..

Jeg tenker, om vi skal gifte oss en gang, må det bli det stikk motsatte..om han noengang vil gifte seg igjen da ;-)

Skrevet

Vi traff blink rett og slett, begge to. Og da er det ingen vits i å bytte hverandre ut. :o)

Skrevet

hahaha.. hva er det med oss to cherry coke? noen ganger så tror jeg at vi lever et paralelt liv.. haha.. det er jo helt sykt!

seff vil han gifte seg igjen. han har jo deg! :)

et rolig intimt lite bryllup er fint :) jeg tror det er mest koslig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...