Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Du som skal føde på A-hus kan glede deg! Så god behandling og omsorg hadde jeg ikke forventet meg. Både på føden og på barsel føler jeg at vi ble tatt godt vare på, og at de ansatte gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det best mulig, både jeg, far og barnet. Ville bare si det:)
Bumblebeee Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Så bra!! Takk for at du delte dette, nå gleder jeg meg enda mer
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Ååå nå ble jeg glad så godt å høre:)
~knøttpåvei~ Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Takk for fin info... og godt med noen positive innlegg her!! Jeg tar gjerne turen dit de nærmeste dagene Klar nå, tror jeg...
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Så godt å høre...tusen takk for at du deler dette med oss,koselig med positive innlegg :-) førsteman ble født på Ullevål,men denne gangen fikk vi plass på Ahus... Har en vennine som fødte på Ahus for 5 år siden, hun likte seg ikke...det var visst nok 4 stk på rommet og det var en eller annen baby som gråt hele tiden og hun fikk aldri ro..Hvordan var det med deg?
Bumblebeee Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 ¤¤ my sweet 35 ¤¤: jeg er ikke HI men svarer likevel Ahus har ikke 4mannsrom lenger, kun enerom og 2mannsrom. Og det er flunka nytt og moderne:)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Hjertelig takk for info :-) He,he...nå har du trøstet meg skikkelig...har ikke noe imot selskap,men syntes at 4 stk. var litt for mye :-) Takk,takk.... :-)
Cammie82 Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Åååå, nå ble jeg også kjempeglad:) Takk for at du delte dette med oss:) Har termin til søndag, om 7 dager, og skal føde på A-hus:) Vi venter vårt første barn:) Var på svnagerskapskurs på A-hus i februar, og da fikk vi masse fin info og fikk også vite, som det sies her, at det kun er enkeltrom og tomannsrom, og det er jo herlig:) Tenkte å ringe fødeavdelingen imorra og høre om vi kan få komme på en omvisning:) De sa vi bare kunne ringe og høre om det passa at vi kom en tur, så skulle de vise oss litt:) FIkk bare se bilder fra fødeavdelingen da vi var på svangerskapskurset, da det ikke var åpent for omvisning med så mange personer-forståelig nok:) Ååååå, jeg gleder meg såååå!!
:)novemberbarn:) Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Jeg fødte på A-hus for 4 mnd siden. Var såå fornøyd med personalet på føden og barsel. Sitter igjen med bare gode minner. Rommene er store og fine på barsel. Føderommet var stort. Et rom der man blir undersøkt, et rom med badekar og bad og så er selve føderommet for seg selv. Der er det en skikkelig fancy seng, ikke sånn vanlig sykehusseng, men en bred seng. Gled dere alle til å føde på A-hus. De tar virkelig godt vare på oss der:)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Ja, ny Ahus virker til å være noe annet enn det gamle! Forrige gang (3 år siden) lå jeg på fullt 4-mannsrom på barsel (lå også på observasjonsrom på føden helt til pressriene kom, så det var nok ganske fullt der den kvelden). Har hørt at folk er så sosiale på barsel, men det gjalt ikke på mitt rom, det trakk alle for gardinene mest mulig. Kanskje ikke så rart, for syntes det var besøk og skravling i mobiltelefon hele tiden. Varmt var det også, så det var deilig å komme hjem! Verst var det i grunnen å ligge rett ved siden av stelleplassen, da kom jo alle helt oppi meg og tingene mine. Også har jeg hørt at det er bad på rommet nå, på gamle var det bare do og dusj på gangen. Jeg håper fremdeles på barsel-"hotellet" da, kjekt for pappa'n å kunne være der litt også.
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 Så bra! Var der på omvisning forrige helg og fikk et godt inntrykk",) Gleder meg jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå