Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har bursdag snart, og mannen lurer vel snart på hva jeg ønsker meg. Ingen aning på hva jeg skal svare. Dersom du snart hadde bursdag, hva ville du ha ønsket deg?
Mrs. X Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Spa opphold! (hvis penger ikke er noe tema...he he) Eller hudpleie, massasje ol.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 jeg ville ønsket meg smykker, eller en helg borte fra barn og forpliktelser
Mille** Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Wow, har aldri hatt problemer med å ønske meg noe hos mannen tror jeg. Hmmm....har ønsket meg bunad, det fikk jeg, diamantring, det fikk jeg, diamantsmykke, det fikk jeg, bergans jakke, det fikk jeg. Nå ville jeg ha ønsket meg bergans dunjakke, for jeg har vært veldig kald denne vinteren uten. ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 det var et bra forslag erteposen eller veske, men det er skummelt å få om man ikke bestiller den man vil ha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 sina, kan jeg får bedrive litt snikreklame? om du ønsker deg bergansjakke, så vil jeg anbefalle stormberg i stedet. rett og slett fordi de har som mål å sysselsette mennesker som ellers ikke ville fått jobb. som funsjonshemmede og tidligere kriminelle. det syns jeg er flott. så alle mine vinterklær er fra stormberg. det var dagens reklame
Mille** Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Hehe....helt i orden. Bare den er varm så. Kunne ha ønsket meg skaller også forresten. Bare synd at jeg har bursdag på sommeren, får vel ønske meg skaller og dunjakke til jul tenker jeg. ;o)
Gjest irismor Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Haha ;-) En enkel oppgave Slaktesett smykker hansker sykkel klokke kokkekniver lyddemper tubbs snøkammo gavekort på Ikea gavekort på kjøpesenteret criminal minds på dvd csi på dvd spa-greier reisehåndbøker cd trillekoffert jaktkniv avstandsmåler kikkert
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2010 Hmmmm........... Skoooooooooooo. Kanskje jeg skal ønske meg gavekort på SKOOOOOOOOO!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 den jeg har varmer ihvertfall super bra. har aldri fryset i den. litt morsomt, for vi har til og med hatt forelesere fra stormberg som har fortalt oss hvordan de får det til å funke. det er litt kult
Monajenten Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Man kan faktisk ikke det! Jeg har sånn 60 par, og trenger alltid nye, har jo aldri noe å gå med:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå