Gå til innhold

Andre førstegangsfødende i Tromsø?


SyMy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er tilflyttet til Tromsø, har bodd her i to år og har ikke noe nettverk utenom studiet. Nå venter jeg mitt første barn med termin 28.09, og kunne tenkt meg kontakt med noen i nogenlunde samme situasjon. Skal ta permisjon fra studiet ett år og da hadde det vært hyggelig med en "trille-vennine" og en å snakke om små og store baby spørsmål. Jeg er forresten født i -84.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også tilflyttet til Tromsø og har bodd her i nesten et år. Jeg er ikke førstegangfødende, har ei jente som blir 3 år gammel i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Æ e også tilflytta Tromsø, har bodd her i sju år no te sommeren, e opprinnelig fra Trøndelag. Tida har gått fort! Har termin 14.09 og ønsker også kontakt med noen som skal være i permisjon samtidig. Jeg er født i -81. Æ har en sønn fra før som blir to år te sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, æ e født på Heimdal, men oppvokst på Stjørdal :) Æ jobbe her som ruskonsulent i Rustjenesten i Tromsø kommune på SMS (sosialmedisinsk senter). Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei =) Jeg er også tilflyttet til tromsø. har bodd her i 1.5 år. Venter mitt første barn med termin 20 september =) Jeg studerer barnevern og planlegger å ta et semester permisjon. Ser ut til at vi har ganske like situasjoner =)

Jeg er født i 87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...