Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hvordan definerer dere egentlig en attpåklatt? Har nå to barn som er 7 og 5 år gamle. Hvis jeg hadde blitt gravid nå, ville dere kalt det en attpåklatt? Hadde alltid trodd jeg skulle ha tre tette jeg, men slik gikk det ikke....håper jeg får overtalt mannen til en tredje SNART!
♥Nemi♥ Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Attpåklatt er jo når det er en del år i mellom ungene. Selv er det 9 år mellom meg og brodern, uten at det er noen mellom. Så han er jo en attpåklatt. Jeg vet ikke helt når jeg vil kalle det attpåklatt. Men sånn jeg ser det, vil dere kanskje få en liten attpåklatt hvis dere får nr. 3 nå snart,.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Ser for meg at attpåklatt er når de egentlig var ferdig med å få barn og fikk en til likevel mange år etterpå..
Lemonia Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Ja, jeg ville kalt det en attpåklatt. Jeg synes en attpåklatt er begge definisjonene over her. Det er når man egentlig var ferdig med barn, men så ombestemte seg og fikk en til og hvor det _samtidig_ er betydelig mer avstand mellom attpåklatten og nestemann enn det er mellom de første barna. Altså, hvis dere _vil_ ha stor avstand mellom barna og planlegger det slik er det ingen attpåklatt. Hvis dere var ferdige med barn, men ombestemmer dere ganske kjapt og får sistemann mens den neste er liten ennå er det heller ingen attpåklatt. Så bare avstand eller bare det å plutselig ville ha en til likevel gjør ingen attpåklatt, begge deler må til etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå