Gå til innhold

18+2 og ny her inne:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Babyverden fram til nå men flytter nå inn hit pga innloggingsproblemer osv. Jeg er 27 år og bor i Østfold. Er barn nr. 3 jeg bærer på og er veldig spent på hvordan det skal bli å være trebarnsmor!!

 

Skal på ul i morgen og er veldig spent. Håper alt står bra til og at vi får vite hva som skjuler seg der inne:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du og velkommen!

 

Jeg er 29, bor i sør trøndelag og bærer også mitt 3.barn!

Er 22+2 idag og vi får ei lita pia <3 Navnet blir Thea...

 

Lykke til på UL imorgen :o)

 

Skrevet

Så spennende med UL imorgen, og velkommen inn hit- bedre sent enn aldri osv;) Så morsomt nick du hadde forresten, sannelig en flott fabrikk du er:D

Skrevet

Tusen takk dere:) Ja det skal bli spennende i morgen. Glemmer helt å tenke på at det egentlig er en kontroll for å se om barnet er friskt...men får håpe alt er bra!

Hehe, takk for det:) Har jo to gullklumper fra før og nå kommer det en til så da begynner man jo nesten å føle seg som en fabrikk..hehe:)

 

Ha en god natt begge to!

Skrevet

Og orresten, Thea er et nydelig navn!! Jeg har en Vilde og en Selma. Baby i magen er foreløpig navnløs...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...