Gullklumpfabrikken Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Har vært på Babyverden fram til nå men flytter nå inn hit pga innloggingsproblemer osv. Jeg er 27 år og bor i Østfold. Er barn nr. 3 jeg bærer på og er veldig spent på hvordan det skal bli å være trebarnsmor!! Skal på ul i morgen og er veldig spent. Håper alt står bra til og at vi får vite hva som skjuler seg der inne:)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 hei du og velkommen! Jeg er 29, bor i sør trøndelag og bærer også mitt 3.barn! Er 22+2 idag og vi får ei lita pia <3 Navnet blir Thea... Lykke til på UL imorgen )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Så spennende med UL imorgen, og velkommen inn hit- bedre sent enn aldri osv;) Så morsomt nick du hadde forresten, sannelig en flott fabrikk du er:D
Gullklumpfabrikken Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk dere:) Ja det skal bli spennende i morgen. Glemmer helt å tenke på at det egentlig er en kontroll for å se om barnet er friskt...men får håpe alt er bra! Hehe, takk for det:) Har jo to gullklumper fra før og nå kommer det en til så da begynner man jo nesten å føle seg som en fabrikk..hehe:) Ha en god natt begge to!
Gullklumpfabrikken Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Og orresten, Thea er et nydelig navn!! Jeg har en Vilde og en Selma. Baby i magen er foreløpig navnløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå