Gå til innhold

Herregud, jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekker dere virkelig e-posten, chatte-loggen, SMS'en til mennene deres?

Hallo, man har rett til et privatliv selv om man er i et forhold.

Hvordan hadde dere likt det om mennene deres sjekket dere på den måten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei- det gjør jeg ikke.

Rart hvordan du tolker at ALLE gjør det, ut i fra at EN person skrev at hun gjorde det?

Skrevet

Mer det at slike innlegg er her inne veldig ofte.

HI

Skrevet

Hadde aldri falt meg inn!!

Når jeg traff min samboer var han veldig for at vi skulle ha "åpent forhold" ang telefoner og mail o.l.

Han sjekket tlfn min når det kom inn en melding og jeg ble tippetulen hver gang.

For å si det sånn: det ble med de tre gangene han gjorde det!

Noe så respektløst!

Det har ingenting med at man har noe å skjule for hverandre eller ei,men det går på tilliten og ingenting annet.

Jeg har venninner som sjekker telefoner o.l,og det går KUN på egne følelser og dårlig selvtillit.

Stoler man ikke på mannen sin så må man gå i seg selv og jobbe med seg selv.(så sant man ikke har bevist grunn til at man ikke kan stole på ham,noe slett ikke alle har,men det går på tvil og antagelser.)

Nei,hadde aldri orket at min mann skulle "passe på meg" og har heller ingen interesse av å lese hans meldinger heller. Vettu hva!?!

Skrevet

Nei vet du hva.. Det gjør jeg faktisk ikke..

Selv om jeg har passord til alt sammen kunne det ikke falle meg inn å sjekke noen av delene..

Skrevet

Her har vi ingenting å skule for hverandre..

Hvis han får en mld når han ikke er der, så leser jeg ikke den mld. Men når det gjelder facebook, mail og msn, så bruker vi hverandres om hverandre, ser ikke helt problemet med det så lenge begge syns det er greit..?

Herregud alt dere damer skal hisse dere opp over da..!

Skrevet

Tja sjekker og sjekker, jeg får lov å lese på mobilen til kjæresten så hender jeg trykker på den i nærheten av han. Men har aldri sneket på noe som helst bak hans rygg nei.

Skrevet

Vi har heller ingenting å skule for hverandre,men jeg trenger ikke sjekke mailen hans o.l for å "bevise" det for meg selv.

Skrevet

Jeg leser ofte meldingene hans. Ikke for å gå og sjekke, men hvis han får en melding, kan jeg gjerne ta telefonen og lese den høyt. Åpne innboksen hans uten at noen skal bli hysterisk av den grunn. Jeg har tillit til mannen min og han til meg. Han kan gjerne lese meldingene mine og hvis han vil det. Jeg forteller de fleste hemmelighetene mine til min mann så jeg har ikke noe å skjule. Utenom mine dypeste hemmeligheter som ingen andre vet. Hvorfor er det så forferdelig å lese hverandres meldinger da?

Skrevet

Det er jo ikke sånn at jeg driver og "sjekker" hans ting i skjul da, herlighet!

Dere får det jo til å høres ut som noe kriminelt!

Dere er nok bare misunnelig på oss som har et så åpent forhold tenker jeg. Stakkars dere, lurer på hva mennene driver med siden dere ikke får se på facebooken eller mobilen deres...HAHAHA

Skrevet

Nå er det ikke akkurat sånn at jeg ikke FÅR sjekke mail ol til mannen min,men jeg har rett og slett ikke det behovet.

Hvorfor er DET så vanskelig å forstå egentlig? ;-)

Hvorfor det er så ille å sjekke,spør en her... jeg kan kun svare for min egen del og det er fordi jeg har behov for å ha litt privatliv tilogmed i et forhold.

Spiller ingen rolle om det er mld fra venninner eller hva,noe er uansett bare mitt.

Skrevet

Ja det gjør jeg.

Når vi har det vanskelig og småkrangler mye sjekker jeg for å se om det ligger en grunn bak all surmulingen.

Skrevet

nei kjære all verden!! blir helt paff over å lese her inne alle som gjør det.. men kunne aldri falt meg inn å gjøre selv, bare fordi jeg har respekt og tillit til forholdet vårt. og ja jeg har opplevd svik tidligere i forholdet, men har valgt å tilgi og ikek bruke det mot han nå lang tid etter ;)

Skrevet

Det er en uting å sjekke andres meldinger og mail. Når jeg sender en melding til noen jeg kjenner så er det ikke meningen at noen andre skal se den. Da hadde jeg sendt en til partneren også, eller "vis denne meldingen til ***". Hva om en venn av mannen deres har betrodd han en hemmelighet, så buser dere inn og leser det? Ikke kult!

Skrevet

Sjekker bare nettbanken hans jeg;)

Skrevet

Nei det gidder jeg ikke. Har faktisk ingen interesse av hva eller hvem han gjør hva med. Men det er vel derfor vi snart er flyttet fra hverandre :-S

Skrevet

Jeg leser ofte hans både sms og mail. Når han har 200 sms på tlf, spør han ofte om jeg gidder å slette de for han, men må alltid lese de først så ikke jeg sletter viktige nummer osv. Vi har ingenting og skjule for hverandre, og jeg har ingen problemer med at han leser mine sms eller mail.

Enig i at en har rett til privatliv selv om en er i forhold. Så jeg krever å få gå på do med låst dør;) ...og det gjør han å;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...