4-barnsmamma :-) Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Trenger tips jeg! Kjæresten min fyller snart år, har bare vært sammen noen mndr. Hva kjøper man da...??? Han blir noen og førti.... :-) . Man har jo liksom alt da....
Gjest irismor Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Pistolkurs Jegerprøven God cognac og kjærestehelg :-)
Marbella Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Litt vannskelig når man har vært ilag så kort tid:) Jeg skal kjøpe Hestravotter og nye gamasjer til min mann, vi er på tur hele tiden og det trenger han. Har en vennine i Oslo, som kjøpte et gormemåltid på en resturang( husker ikke hvilken) der du fikk med all maten, men lagde det hjemme.....det var full klaff til hennes nye kjæreste + et par flasker god vin:)
trillemamma Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Noe suporterting fra fotballlaget han holder med? Eller er han en av de få som ikke ser på fotball?
4-barnsmamma :-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Takker for tips. Skulle det blitt helg med bare oss to måtte det blitt noen uker til, vi har barna våre begge to når han har bursdag, og det er ikke få tilsammen, hehe. Han er jo glad i vin, men vanskelig å kjøpe, er kokk og har peiling på sånt i motsetning til meg.... Hm.... Dette var ikke lett nei....
4-barnsmamma :-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2010 og nei, han ser ikke på fotball. Ikke jeg heller :-)
Gjest irismor Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Ikke tenk på at han er kokk, er sikker på at hvis du kjøper vinog lager mat så setter han stor pris på det. Folk er alltid litt bekymret for å lage mat til en kokk, men tenk så deilig å få maten servert for en gangs skyld :-) Og om kjærestehelgen ikke akkurat blir den helgen han har bursdag så gjør vel ikke det noe. Poenget er bare det å reise bort og kose seg.
4-barnsmamma :-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2010 Ja kanskje det du irismor, men får liksom litt prestasjonsangst da vet du... Han er jo proff... hehe. Reise bort hadde vært flott det, får se om vi får det til! :-) TAkker for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå