Pittamitta Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 det er meg med "hostejenta"..ken jeg bruke tigerbalsam? har ikke mentholatum
PAVEEL Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Det er jeg nesten usikker på! Vet ikke om det er sterkere om beregnet på voksne... Skriv ny overskrift så kanskje noen andre vet:-) Lykke til!
PAVEEL Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Forsiktighet Ved førstegangsbruk: Påfør Tiger Balsam på et centimeter-stort område av huden, før det anvendes på større flater. Hvis tegn på kløe eller irritasjon: Avbryt behandlingen. Unngå å få salve i øynene. Det advares mot bruk på sår og irritert hud, i åpne sår og på små barn. Gravide, ammende og barn under 12 år bør kun bruke Tiger Balsam i samråd med lege. Må ikke brukes av barn under 3 år. Oppbevares utilgjengelig for barn. Kun til utvortes bruk. Nei, det skal ikke brukes på barn. Fant det på nettet.
Pittamitta Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 ok,tusen takk igjen. Ringer naboen tenker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå