Gå til innhold

hvor ofte skifter dere sengetøy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på, og om sommeren oftere enn om vinteren siden gutta drar med seg inn så mye dritt:) Våre senger byttes på hver lørdag, og gutta sine 2-3 ganger i mnd.

Skrevet

hver 14 dag hele året

Skrevet

Vi er litt sløve der altså.. Ikke mer enn et par ganger i måneden.. uff, vi deler sikkert seng med masse artige kryp.. væææhææ!

¤Tusler rødmende på soverommet å bytter på senga¤

Skrevet

Ca hver 14. dag

Skrevet

Vi skifter hver uke ja. Og så vasker jeg hodeputene med jevne mellomrom.

Skrevet

Vi har vaskehjelp her hver 14 dag. Da skifter jeg sengetøy også, på alle sengene.

Skrevet

Hver 14.dag, synes det fungerer fint.

Selvsagt oftere ved "uhell"

Skrevet

Hver uke. Går max 2 uker! Er så deilig å legge seg i ren seng!

Skrevet

Skifter på sengene hver torsdag, tar det når jeg tar helgavasken.. eeelsker å legge meg i rent sengetøy:)

Skrevet

Som regel hver 14.dag på vinteren, men noen ganger blir det oftere. Barna kan ha uhell...

På sommeren skifter jeg hver uke. Det er pga. allergi å det ene barnet blir helt tett hvis det blir for mye pollen. Så da er det en gang i uka.

Skrevet

litt rart å tenke på at folk skifter sengetøy mye sjeldnere enn håndklær... når man tørker seg etter en dusj er man jo ren... og hver natt svetter vi opp til en 1/2 - 1 liter veske....

her i huset blir d skifta på senga hver fredag og om vintern henger jeg sengtøyet ut hver uke hvis d er veldig kaldt. vasker dyner og puter min 2 ganger i året samme når d gjeldt trekket til overmadrassen....

Skrevet

hver fredag..

og etter jeg innførte den vanen klarer jeg ikke annet, det er så godt å legge seg i rent sengetøy når helgen kommer.

Skrevet

Hver uke. Elsker følelsen av rene laken, og kunne nesten skiftet hver dag om jeg gadd. Drømmen er å finne sånne tykke glatte lanken som de har på de beste hotellene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...