Gå til innhold

Dere som er 25-30 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes dere det er å nærme seg det store, skumle TRETTI tallet? Bare jeg som begynner å føle at årene løper fra meg her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det r veldig skummet ja...

Skrevet

Ikke bare du nei! jeg tenker mer og mer på det og må innrømme at jeg begynner å svette ved tanken:/.. Føler som deg at årene løper fra meg! Å det er en litt ekkel følelse. i hodet mitt er jeg fortsatt 21:P hehe. Men nå er 27 og sånn som tiden flyr nærmer det "store skumle" 30 tallet seg med stormskritt! *grøss*

Skrevet

Da jeg fyllte 29 hadde jeg en slags krise!! Men nå som jeg rundet de 30, føler jeg at det er helt fint det også. Tenkte mye på det det siste året på 20-tallet, og har vel akseptert det på et vis. hehe...

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt noe særlig over det.... FØR NÅ!!!! :S

Skjait, jeg begynner å bli gammel... 27 år og snart pensjonist!

Skrevet

Hvis jeg er på fest med litt yngre folk og sier hvor gammel jeg er (28), spør folk: er du åtteogtjue???!!?? Føler meg gammel da ja:)

Skrevet

Føler litt forventningspress på meg, det er liksom forventet at det og det skal være på plass når en runder 30.. men det er kanskje bare i mitt eget hode disse forventningene ligger:)

Skrevet

Blir 29 år, men syns egentlig ikke at det er så vedldig skummelt;) Ser dessuten yngre ut.

Hadde nok hatt mere panikk om jeg hadde vært singel og barneløs. Men jeg har fått de to barna jeg vil ha og har en fantastisk samboer som jeg vil dele livet mitt med;) Så nei jeg bryr meg ikke stort om at jeg begynner og bli "gamel"

Skrevet

Fyller 29 i mai og nå ser jeg bare frem til å bli ferdig med 30 tallet!!

Hadde mer krise da jeg fylte 26.... Da var jeg liksom nærmere 30 enn 20....Nå har jeg gitt opp og godtatt at det kommer;p

Skrevet

Jeg tenker mye mer over hvor gammel jeg er nå (blir 29), enn hva jeg gjorde tidlig i 20-årene.

Skrevet

Jeg runder 30 om tre uker, og tar det helt med ro. Alternativet hadde jo ikke vært noe stas.

Skrevet

Ja føler egentlig det, men har 3 barn, samboer og snart hus på plass, så det eneste jeg vil rekke før jeg blir 30 er en skikkelig utdanning... Men er 3,5 år til så kanskje jeg rekker det? :)

Skrevet

Var den til meg???

09.56

Skrevet

Huff, ikke snakk a...

Jeg er den nest yngste i vennekretsen vår så ingen forstår hvorfor jeg har panikk.

Grunnen til at jeg gruer meg til å bli tretti er at det livet jeg lever overhode ikke stemmer med den visjonen jeg hadde som 18 åring. ( ikke at den er så viktig i det store og det hele, men jeg er ikke helt overnes med sånn livet mitt ble enda.. )

Har enda igjen halvannet år til å samkjøre virkelighet og visjon så det er jo håp...

Skrevet

Jeg blir 30 i slutten av mars, og har egentlig en liten krise nå. Syns ikke det er stas i det hele tatt! Holdt nylig på å rydde i gamle esker, og fant da både bilder, brever og andre minner fra turer, folkehøyskole, fra når jeg var nyforelsket i mannen osv. Følte meg heeeelt deppa etterpå, vel vitende om at mine beste dager fakisk er forbi. Nå er det jobbing for å forsørge hjem og barn, og når helgen kommer så er vi så slips at vi orker stort sett ikke noe annet enn å ligge på sofaen. Og mulighetene til å være spontane og impulsive er jo også veldig begrenset når en har små barn. Alt må jo planlegges lang tid i forveien, og det dreper for min del litt av gleden med å finne på ting. I tillegg ser jeg rynkene begynner å tite frem, jeg merker jeg er blitt stivere, redd for å falle osv.

Sånn generellt føler jeg at jeg er til nedfalls, helt seriøst. Det kunne stoppet på 25. Hadde absolutt ikke trengt å bli eldre enn det.

Nå får jeg heller fryde meg over at barna har så mye i vente. Nå er de fortsatt små, men eldste har begynnt med en del fritidsaktiviteter. Så jeg skal følge dem opp av hele mitt hjerte, og "leve" litt gjennom dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...