Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hahaha! For en morsom frøken! Håper jeg ser mer til deg fremover.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jaha.. Og er vi vant til å være sjøldiggere?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 he he..så fint vi er forskjellige! Jeg synes hun er bare flau! Virker som ei som veldig gjerne vil, men får det ikke helt til. Jeg kan godt synes at noen av de provoserende her inne kan være litt morsomme, men knakkseg fremstår bare veldig lite lur. Ikke kan hun skrive og ikke klarer hun å provosere en gang. Skriver bare masse fjortisvås.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Hun klarer åpenbart å provosere en hel del av dere frøkner.. Vet ikke hvor mange innlegg jeg har sett med denne tittelen siste døgnet
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Vel, hun lager dem nok greit selv, så det er ikke sikkert provokasjonen er så stor at det gjør noe. I dag er hun bare ute etter å seile videre på gårsdagen, men ingen gidder.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Litt for mye wannabe- sug lut for min smak.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Hm. Dette er noe jeg ikke har fått med meg. Men det er da stadig nye wannabes som er innom her med spreke uttalelser, utfordringen blir jo å se om hun holder slik som de gode gamle
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Hun er en av de gode gamle, har bare vært borte noen mnd. Kjent nick for oss som har vært her en stund.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Wannabe suglut og pila var det første jeg også tenkte. De har litt mer stil og virker litt mer oppegående. Knakkseg prøver litt for hardt, men det slår dessverre feil ut. Jeg syntes det hele ble litt flaut. Ganske fjortis.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har vært her inne siden 2006, men kan ikke huske det nicket fra tidligere. Kanskje hun holdt mest til å kranglesiden da, for anonymsiden har ikke eksistert såå lenge, og jeg kan ikke huske henne fra skravlesiden heller.
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Pussig at så mange gidder skrive så mye om og til en person de påstår de overhodet ikke kan fordra - hvilket behov er det KnakkSeg dekker hos dere, og hva skal dere gjøre uten - siden det ser ut som vedkommende er fraværende i kveld - og får dere i det hele tatt sove?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå