snupis Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Hei. Jeg e 8+6 i dag og de tre siste dagene har jeg så og si hatt konstante menslignende smerter nederst ved skambenet...har hatt sånne stikninger/smerter før, men de har kommet og gått, og det vet jeg er veldig normalt... nå er de der hele tiden og jeg kjenner jeg blir så redd!!! Var til UL i 6+5 og så et fint bankende hjerte og hadde begynt å slappe litt av, hadde en MA for 8 mnd siden hvor jeg ikke hadde noen symptomer på at fosteret var dødt..så derfor blir jeg så redd nå, for jeg har ikke antydning til blod...men har den konstante smerten. Uff, skal på UL på fredag, men klikker snart her jeg sitter og kjenner på denne murringen. Noen som har opplevd det samme??? Smerten er ikke intens, og når jeg er i aktivitet merkes den ikke så godt, men med en gang jeg slapper av kommer den og spesielt om natta:( Har vært veldig kvalm, men blitt litt bedre de 2 siste dagene, har voldsom brystspreng fortsatt, så det er jo ikke sånn at alle symtomene er borte, sukk... Takker for tilbakemeldinger.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Hei, titter innom fra 3.tri Jeg hadde også slike mensensmerter som du beskriver. Om du presser på skambenet vil det være ømt og vondt. Det er fordi bekkenet beveger seg utover og båndene som holder bekkene sammen blir mykt og bøyelig. Mine menssmerter var også værst om natten. Da jeg var på kontroll hos legen sa han det var naturlig å ha vondest om natten fordi man kjenner smerten godt når man skal slappe av. Håper dette betrygget deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå