Gå til innhold

Forslag til treff i Bergen i april!


Turbojenta og lillesøster

Anbefalte innlegg

Hei alle dere søte jenter!

 

Jeg tenkte å legge ut noen forslag til nytt treff slik at det ikke blir så lang tid mellom hvert av de nå som vi vokser i rekordfart fremover! :D Siden påsken snart står for dør så tenkte jeg det var like greit å vente til det er overstått og foreslå at vi kan møtes en gang i uke 14? Forslag er enten onsdag 7 april, fredag 9 april eller søndag 11 april. Hva tenker dere om dette? Og hvilken av dagene er mest aktuelt for dere?

 

Gleder meg til å se dere igjen! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er klar for nytt treff!! Passer alle dagene for meg :) Og så er jeg spent på hvilken restaurant vi skal velge denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme med forslag til restauranter også hvis det er noen som har noen gode ideer :) Onsdagen passer bra for meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan alle dei datoene :-)

Gler meg veldig til å sjå alle igjen, like kjekt kvar gong!

Det var veldig kjekt å gå ein plass der me kunne sitte litt lengre enn då me var på Escalon. Pastasentralen, peppes, egon eller dolly har jo alle overkommelege priser også, men eg er med på alt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan i utgangspunktet, så håper jeg får vært med denne gangen! Har vært plaget med nyrebekkenbetennelse og uvi i snart 6 uker, så håper virkelig det snart gir seg! Er forøvrig også med på alle steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh håper virkelig du er frisk til treff igjen! Er ikke noe godt å være dårlig så lenge og det hadde vært så koselig å se deg igjen! Har lagt ut påmeldingstråd også her på Juliklubben nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...