Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Leste at man MÅ til mekling dersom en har barn sammen men ikke bor sammen. Hvorfor? Hvem sier det? Vi har aldri vært til mekling ikke hørt noe om det heller...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Om man har barn og flytter fra hverandre må man til mekling.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Det var jo ikke noe svar på spørsmålet mitt det. Hva om man ikke ha bodd sammen etter at barnet kom til verden?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jo det var ett svar. Om man ikke bodde sammen trenger man da ikke mekling.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Forstår fortsatt ikke dette her jeg. Kan noen forklare litt mer detaljert?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Har aldri hørt om dette, hvorfor må man til mekling,, hva skjer der, hvorfor har ikke vi hørt om dette før, hvem må til mekling, hvem slipper..... osv. Nei jeg er ikke dum, men har da ikke fått svar på spørsmålet heller syns jeg. Bare ja, må tl mekling og nei må ikke...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Foreldre med felles barn som bor sammen, men flytter fra hverandre må til mekling. Foreldre med felles barn som ikke har bodd sammen trenger ikke mekling.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Mekling foregår på familievernkontoret, du kan lese mer om det på http://www.bufetat.no/familievern/munch/mekling/ Etter å ha vært til mekling får man en meklingsattest som man trenger ift søknad om bidrag etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå