Lova80 Skrevet 14. mars 2010 #26 Skrevet 14. mars 2010 "Tengel av Isfolket"-mange flotte navn å hente der! Tormod- om ikke min ex hadde hett d........ Tristan- om vi bodde i Italy eller noe annet fancy land? Roman- om vi var fra Romania! Ewan- my boy;-D
Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. mars 2010 #27 Skrevet 14. mars 2010 Er så mange fine guttenavn Didrik Max Ruben Morten Peter Emrik Jakob Emil
Gjest eelis+kian Skrevet 14. mars 2010 #28 Skrevet 14. mars 2010 Kian. Hihi. Jeg syns "an"-en er så utrolig maskulin, men jeg tror jeg er den eneste... Jeg tror jeg liker Tengel, hehehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #29 Skrevet 14. mars 2010 hahah... tengel i kilt... hahaha... det er sykt morsomt.. haha. fyren min presterte faktisk å si at han ville gifte seg i kilt.. haha.. men jeg håper å tror at det var mest for å mobbe meg.. hehe.. jeg sa at da måtte han være naken under og stelle seg på en sånn rist som gjør at den blåser opp. også sa han "det trenger jeg ikke, for alle nordmenn løfter dem opp for å se om man har undertøy"... heh.. gale mannen!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #30 Skrevet 14. mars 2010 eelis+kian om det går til helvete med disse mannfolka så får vi få en liten tengel sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå