Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Jakob eller Jonas. Nikolai syns jeg er mildt sagt lite pent, og Liam syns jeg er harry.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 nikolai (så klart, da sønnen min heter det. hehe)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Finnes da mange finere alternativer, er alt jeg har å si :-)
Vilja<3 Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Liam eller Nikolai, flotte navn. Jakob og Jonas liker jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 Hvorfor er plutselig Liam blitt så populært? Det er kanskje sånn med alle harrynavn, at det begynner med foreldre som tror de er eksotiske når de importere britiske navn? Sånn som Kenneth var for min generasjon, Ronny for generasjonen før....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Har det noen gang falt deg inn at folk har forskjellig smak, og bra er det . Hadde vert kjedeligt og upraktisk om alle skulle ha like navn.Er frekt og uhøflig å kalle folk harry fordi dei ikke har samme smak når det kommer til navn som deg. Er kanskje slike som deg som lærer barna sine å mobbe folk for navnet.Liam og Nikolai er nydelige navn Jacob og Jonas er fine navn, det er hva jeg mener. HI må nesten velge det navnet hun liker best.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #17 Skrevet 14. mars 2010 jonas, siden alle ferskinger nå heter jakob og Liam.. og det er alt for mange nikolai'er(nicholas/niklas/nikoline/osv) og jonas er finest, og han blir ikke en i mengden med statistikk-navn..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #18 Skrevet 15. mars 2010 "jonas er finest, og han blir ikke en i mengden med statistikk-navn.." Måtte le litt- du leser kanskje ikke så mange aviser osv.....? Jonas har siden 1999 vært på 10 på topp listen. Det har ingen av de andre. Og Liam er grusomt. Kan ikke fatte at noen i Norge vil kalle barnet sitt det.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #20 Skrevet 15. mars 2010 Ja, det har falt meg inn at folk har forskjellig smak, men jeg vet ikke hvor bra det er... Det er mange som har skikkelig dårlig smak. Liam er et eksempel på dårlig smak. Jeg sier ikke at ingen bør kalle barna sine det, men jeg sier at det er harry. For det ER det...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #21 Skrevet 15. mars 2010 Jeg synes både Jonas og Jacob er pene navn. Selv om de er populære akkurat nå er de godt etablerte gamle tradisjonelle navn som har vært populære i flere århundrer. Personlig liker jeg ikke de to andre. Særlig ikke Liam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå