Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Kunne du gått fra mannen din om han la på seg 30-40 kg? Evt. forlangt at han skulle gjøre noe med dette? Og hadde du fortsatt tent på han på tross av kg? Selv har jeg opplevd dette, og jeg har da likefullt sex med ham, tenner på ham, og ville aldri bedt ham om å slanke seg. Føler han seg vel med kroppen, skal ikke jeg rakke ned på ham. Og jeg har da sex med mannen jeg elsker, de ekstra kg'ene plager meg ikke Alle forandrer seg jo, vi blir eldre, og ser jævligere ut for hvert år Hengepupper, strekkmerker, ekstra kg, rynker.. Godtar dere mannen deres uansett hvordan han hadde forandret seg?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Alle de årene og opplevelsene vi har hatt sammen, hvem han er, hvordan han har støttet meg..alt dette betyr mye mer enn vekt og utseende. Jeg ville ikke gått fra mannen min, eller kommentert om han hadde gått opp i vekt, nei. (vi har nå allerede vært gjennom forskjellige kroppsfasonger i løpet av tiden vår sammen)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Mannen min er 30-40 kg mer nå enn da vi ble sammen. Ser ikke noe problem med det annet enn for hans helse.
Mortilbarn Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Haha, nei! Da jeg ble sammen med kjæresten min var jeg slank og fin, uten strekkmerker over HELE magen. Men da jeg havnet iet forhold, ble saken en annen.. Først kom kiloene pga alle de gode middagene og kveldene vi har kost oss foran tv'n, så alle strekkmerkene, og jeg regner med hengepupper, rynker osv kommer Han mister vel hår etterhvert, legger mer på seg enn det han har gjort, får grått hår.. Jeg elsker mannen min, utseendet var bare en bonus Og alle forandrer seg.. Kommer alltid til å synes han er den beste og fineste (så lenge vi er sammen ihvertfall) pga den mannen han er, ikke pga det brune håret han har, eller den flate magen hverken han eller jeg har lengre.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg syns mannen min er vakker fordi jeg elsker han, jeg elsker han ikke fordi han er vakker.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Det måtte selvsagt mer til enn bare noen ekstra kilo for at jeg skulle gått fra mannen, men samtidig liker jeg å ta vare på meg selv og setter pris på at han gjør det samme. Synes ikke den med at "åra går" er noen god unnskyldning for å la seg selv direkte forfalle. Det å fortsatt bry seg om utseendet sitt og gjøre det beste man kan, samtidig som man aksepterer alderstegn og ulike livsfaser som gjør hardtrening uaktuelt, synes jeg er en viktig investering i forholdet.
Mortilbarn Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Er jo ikke slik at jeg ser ut som en sliten dassrull selv om jeg godtar at jeg ikke ser identisk ut som da jeg var 18.. Og hvis du mener det er å la seg forfalle å legge på seg så mener du vel at du hadde reagert hvis mannen din gjorde det, og bedt ham om å skjerpe seg..? Skjønte ikke helt hvor du stod, ettersom du ikke svarte så tydelig på spm. HI
Mortilbarn Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Huff .. Hvordan hadde du taklet om mannen reagerte hvis du gikk opp i vekt, og ba deg om å slanke deg? Jeg er glad for at det ikke er et tema i vårt forhold, selv om begge tar vare på seg selv i den grad at vi er sunne og renslige, og ser bra ut for hverandre selv om vi ikke pynter oss. Skulle det stå, er ikke HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå