Gå til innhold

mme-problem....noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere lager klart måltider av nan, lager dere mange i slengen? Kan det stå i kjøleskapet i noen dager?

Står på pakken at det skal lages etterhvert, men det blir jo veldig tungvint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termos med kokt varmt vann klart og kokt kaldt vann i kjøleskapet. Måler opp pulver en gang til dagen, da tar det 3 sek og lage klar en flaske:) Ikke tungvint det:)

Skrevet

Jeg lager 5 flasker med 180ml kokt vann, setter i kjøleskapet. Når det blir tid for mat, varmer jeg opp flaksen i vannbad eller micro, har i pulveret og malt :-)

Man skal ikke blande sammen nan å sette i kjøleskapet, måltidet skal være så ferskt som mulig pga melkebakterier. Kokt vann skal heller ikke stå mer enn 24 timer.

Skrevet

Jeg koker opp vann, og heller det over i to flasker. Hver flaske 240ml. Når det er blitt passelig avkjølt, så tilsetter jeg 8 skjeer NAN i hver flaske, rister den, og avkjøler.

Når den er avkjølt, setter jeg flaskene i kjøleskapet.

Når mini er sulten, varmer jeg bare opp litt av den ferdig-laga melka som står klar i kjøleskapet!:)

Enkelt, greit, og fort:)

Skrevet

Jeg har SULTNE tvillinger, og slik overlever vi:

Jeg bruker vannkoker. Koker opp alt vann en gang. Så avkjøles det i vannkokeren.

Når jeg så skal lage MME, lunker jeg opp vannet en gang til (tar max 20 sek), heller over på flaske, tilsetter pulver, rister, og vips; mat ferdig på under 1 minutt :-)

Skrevet

Samme her. Å lage en flaske går veldig raskt på den måten. Hadde ikke turt å lage opp på forhånd og ha det stående i kjøleskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...