Gå til innhold

Mødre som blander seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noe spørsmål, heller et hjertesukk fra en kommende brud...

Nå er jeg så fly forbanna å moren min, hun ødelegger hele gleden ved bryllupsplanleggingen, og jeg skulle egentlig ønske jeg kunne la vær å invitere henne også! Vi har gitt klar beskjed gjentatte ganger om at hun ikke får være en del av planleggingen og arrangeringen, rett og slett fordi vi har et dårlig forhold til henne, og hun er en problemsøker og negativ person, som klarte å ødelegge navnefesten til barnet vårt også. Men hun respekterer ikke den grensen vi setter som voksne mennesker, og invaderer meg med mailer med spørsmål, synsinger og bekymringer! Jeg blir gal!! Nå må vi kanskje droppe planene om å involvere hennes del av slekta i arrangementet, fordi hun går bak ryggen vår og skaper masse problemer med dem. Kan hun ikke bare holde seg unna! Dagens hjertesukk dette her....

Er så hjertens glad for å ha ei kjempegrei svigermor som ikke spør og graver om noen ting, fordi som hun sire: det ser jo ut til at vi har god kontroll på alt som har med bryllupet å gjøre. Så det er ikke oss eller planlegginga det er noe galt med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...