Gå til innhold

Har litt vondter merker jeg...er i uke 30+6...hmz...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det strammer seg masse i magen. Kraftige kynnere, men jeg blir kjempe svimmel og blir veldig tungpusten av de. Ikke klarer jeg gå rett heller, må lissom gå litt krokbøyd..nesten redd for at det skal være rier jeg...syns lissom det er litt tidlig. Shnuppa er superhyper og sparker og slår vilt rundt seg, virker nesten som ho er litt stressa. Lagt meg og sovet på sofaen og da har det roet seg litt. Men merker det er noe som forgår i kroppen min ja....blir uke 31 i morgen og skal til legen på tirsdag. Litt svimmel er jeg egentlig også....slækk, dårlig energi...

Andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt disse kynnerne da? og er de regelmessige?

Er det snakk om noen timer ville jeg tatt en tlf til føden,siden det er litt tidlig å få rier IZ...:-))

Skrevet

Ta en tlf til føden ja, så kanskje du kan komme inn til en sjekk og evt få avkreftet at det er noe på gang enda.

Lykke til!!

Skrevet

Var hele tia hvis jeg bevega meg, men nå har det gitt seg lenge. Bare vanlig kynnere nå, men de er ikke regelmessige....tror egentlig kroppen min bare er kjempe sliten og sa i fra at nå er det nok aktig..men lurer på onm ho bare borer seg godt nedi bekkenet, leste om en annen her inne også som hadde samme greia....Førstemann festa seg i uke 30 sist, så kan jo hende det er det ho driver med event, men det finner jeg jo ut på tirsdag, men kommer det tilbake så ringer jeg føden...

Skrevet

Jeg har det sånn jeg også, er i skikkelig dårlig form om dagen. Jeg er kvalm, litt vobdt i brysten, småsvimmel og har skikkelig vondt i hodet.

Skrevet

Jeg skal til legen på torsdag, men hvis det ikke gir seg noe i løpet av dagen ringer jeg jordmor for en ekstra sjekk. Jeg ringte føden på lørdag, fordi jeg har holdt på sånn her siden torsdag, og de mente jeg bare trengte hvile og paracet. Jeg tror også lillemann holder på å feste seg, for jeg har skikkelig symfyse smerter, og han sparker i fra. Ganske vondt og ubehaglig rett og slett.

Skrevet

Jeg har også ganske så kraftige og vonde kynnere (er sykemeldt for dem, legen og Føden var skjønt enige om det fordi jeg hadde mange). Når de virkelig vonde kommer så må jeg stoppe, stå krokbøyd eller helst sette meg ned. Mange av dem gjør vondt langt bak i ryggen og det eneste jeg kan gjøre er å puste meg gjennom dem. Blir også svimmel, tungpustet og sliten når jeg har hatt de som er kraftige - akkurat som om de suger energi ut av meg. Er uke 34+4 nå og hatt disse en drøy mnd tid, snart halvannen.

Hvile er tingen. Hvile langt inn i det kjedsommelige...

Men babyen din er nok i det minste ikke noe "farlig" stressa - jm understreket at fostre som blir farlig stresset blir stille, ikke hypre. Helsepersonell elsker fostre som sparker i vei siden de har det bra. :)

Skrevet

Jeg har snakket med jordmor nå, og hun ville faktisk ha meg inn for en sjekk idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...