Gå til innhold

Kan vi som aleneforeldre være...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kresne når det gjelder ny partner?

Eller bør vi ta det som byr seg???

Føler meg så forvirra nå at jeg snart går på veggen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan vi. Hvorfor i allverden skal man ikke kunne være kresen bare fordi vi har barn allerede? Jeg datet en fyr som fikk sagt noe sånt som at jeg burde være fornøyd hvis vi ble sammen, siden jeg hadde barn osv. Droppet ham med en gang. En som har en sånn holdning fortjener ikke meg iallefall :)

Jeg har vært alene nesten to år. Og har ikke hatt noen problemer med å treffe nye menn. De fleste har ikke problem med at jeg har barn :)

Jeg tror at hvis man tar det første og beste som byr seg, så blir man fort alene igjen - det skal klaffe :)

hvorfor er du forvirra?

Skrevet

Jeg kommer nok til å være mer kresen en jeg var før jeg fikk barn.

Jeg har ingen planer om å gå inn i et forhold og så ende opp alene igjen. Da er jeg heller alene hele veien.

Jeg mener man har det bedre alene en med en mann man ikke elsker/trives med.

Det er vel også best for barna.

Skrevet

Er forvirra av den enkle grun: Jeg har møtt en, som liker meg veldig godt, men jeg er ikke så keen på han... Utrolig hyggelig fyr, men er liksom ikke noe spesielt.

Da jeg fortalte dette til ei veninne, fikk jeg slengt i trynet at jeg var for kresen og ikke kunne forvente at noen ville ha meg nå... Ta til takke med han som gidder!

Så sitter igjen veldig forvirra.

Gjest Ambivalent
Skrevet

Klart vi kan være kresne, vi fortjener kun det beste :)

Skrevet

aaaaaldri ta til takke med det som byr seg!

jeg er alene med to små barn på 2,5 og strax 4 år. Har hatt småflørter etter jeg dro fra barnefaren frem til jeg møtte han som nå er min kjæreste. Så i 1,5 år var jeg singel. Den dagen jeg gikk fra bf sa jeg til meg selv at nå skulle jeg finne drømmemannen, å skulle aldri i livet ta til takke med noe som helst. Da kunne jeg jo like greit fortsatt å være sammen med barnefaren.

Jeg er nå sammen med en helt utrolig mann. Han er perfekt på alle områder, å vi falt pladask for hverandre første kveld vi møttes. Jeg synes selv jeg fortjener det beste, og det har jeg faktisk fått :-)

Skrevet

Nå har ikke jeg kommet meg ut på sjekkeren enda, og kommer ikke dit på en stund heller. Men jeg er nok mye mer kresen nå enn jeg var før. Faktisk er lista så høy at jeg belager meg på et liv alene, for jeg tror nok aldri jeg finner noen som kan oppfylle mine kriterier...

Skrevet

Jeg vil nå påstå at vi har enda større grunn til å være "kresne" ettersom vi ikke bare leter etter en kjæreste, men også en steforelder... ;-)

Skrevet

Ja det er helt sant, du over skriver. Jeg tenker mye mer enn bare på meg selv, jeg har tross alt et barn å ta meg av. Jeg "lar" ikke hvem som helst få ta del i livet våres. Syns jeg på alle måter har rett på å være "kresen"

Skrevet

Jeg har definitivt blitt veldig kresen.

Da det ble kjent at min eksmann hadde flyttet så poppet det opp noen her og der som visstnok hadde hatt et øye hitover.. men jeg merker at .. etter 8 år med dritt så fortjener jeg noe Virkelig bra...

så jeg tar meg retten jeg har om mulig å være enda mer kresen enn de fleste.. dessuten så fortjener barna mine kun det beste.. så jeg slår meg ikke til ro med en slamp..

Skrevet

Har blitt mere kresen ja. Iforhold til mine barn også. Så belager meg nesten på et liv alene. Traff en som er helt herlig. Men følelsene manglet fra min side. Helt perfekt ellers. Og det er igrunn kjedelig å ende opp der også. Vil treffe drømmemannen og ikke ende opp alene igjen.

Skrevet

Helt enig med deg Tia med 2.

Var kjempe kresen jeg, alene i mange år, nå har jeg verdens kjekkeste kjæreste, så flott at jeg etter 8 mnd av og til sitter å ser på ham og tenker fy **** så hot han er:),han har en veldig bra jobb, 12 års universitets utdannelse, han er snill og omtenksom, romantisk og verdens best venn itillegg til elsker! Utentvil er han drømme mannen min, og vel verdt å vente på.

Poenget mitt er at selvsagt skal du ikke ta til second best, drømme mannen din er også der en plass!

Kommentaren til vennina di var bare helt hull i hodet....

Liker du ikke fyren liker du ikke fyren!

Lykke til med kjærlighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...