Gå til innhold

Loget meg inn på min manns facebook i stad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vet jeg har passordet, men skjønner fint lite a face....men til saken: der var ei jeg ikke liker særlig godt pålogget så jeg åpnet chatten hennes for å sjekke om de skriver noe til hverandre...da sto det: could not recieve chat historic et eller annet...betyr det at de har chattet??

Han sverger nemlig på at han aldri gjør det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at han ikke har brukt chatten

Skrevet

går det ann å åpne chatten til andre lenge etter man har skrevet noe der? jeg får ikke opp noenting da...

Hvordan gjør man det?

Skrevet

Er du helt sikker? Da jeg pånet andre som jeg vet han ikke snakker med kom det ikke noe opp....?

Skrevet

Så frekk du er da!! Selv om jeg vet passordet til mannen min, kunne det aldri falle meg inn å snoke på facebook- siden hans. Skikkelig tillitsbrudd!

Huff...

Skrevet

Nei det er det ikke, vi har hverandres passord og kan gjøre hva vi vil me det:)

Gjest Tale30
Skrevet

Det kan like gjerne være at hun har forsøkt å kontakte ham,men at han ikke har svart.

Skrevet

Hjelpe meg.........Dette er så utrolig dumt!

Skrevet

Hvorfor er det så frekt egentlig? Det tyder jo på de ikke har en verdens tingå skjule for hverandre.

Jeg vet passord på både e-post, facebook o.l og min kjæreste vet mine. Han vil innpå å snoke på mine venner og jeg på hans venner, selv om vi har 50 felles venner så har han gutte venner jeg vil snoke på ;) og jeg har jentevenner han vil snoke litt på ;)

Skrevet

Vi har også samme ordning. Mannen min bruker den lite, og hvis jeg sjekker veggen hans via min og det står mye tull der. "Glitter-card" og likn. så går jeg inn og rydder. Dessuten så har jeg hevet sikkerhetsstandarden hans slik at ikke alle kan lese på veggen hans. Men han vil jo at jeg skal holde et øye med veggen sin, fordi han gidder ikke følge med :-)

Skrevet

Jøss.. utvekslinger av passord og utvekslinger av signaturer.. Mye man skal høre.. Jaja, her deles det på alt :)

Skrevet

Hvis facebook henger seg opp så står det "could not recieve chat historic" uansett om de har chattet eller ikke!

Skrevet

Hmm usikker, har selv opplevd å få den meldingen -men bare med folk som jeg har chattet med..

Skrevet

For oss er det en selvfølge at vi har tilgang til hverandres facebook.

Syns det er veldig snålt med dere som ikke har det, har dere noe å skjule for hverandre da?

Skrevet

Hvis det er meg (30:36) du svarte, så driver ikke jeg akkurat å utveksler signaturer. Men Facebook-kontoen har jeg opprettet på min mann, og vi har det samme passordet. Han gidder nesten aldri å gå inn der, sier bare at jeg får følge med og rydde opp hvis det er noe som bør fjernes. Så jeg skjønner ikke problemet med dette.

Hilsen 30:36

Skrevet

Nei,nettopp fordi vi ikke har noe å skjule for hverandre så har vi ikke tillgang til hverandres FB.

Hvorfor forstår ikke dere som MÅ sjekke mail o.l dette?? *himle med øynene*

Skrevet

Helt normalt at man er litt nysgjerringe på hverandre i et godt forhold synes nå jeg! Den dagen man blåser i hva den andre gjør, da er det kanskje noe som mangler i forholdet mener nå jeg....!

Skrevet

Deilig å få det bekreftet ihvertfall, at mannen min ikke chatter med andre damer!!!:)))

Heldig jeg!:)))

Skrevet

Tror DU ja... Naiv du er :) Enig med SugLut faktisk, snokfitter :)

Skrevet

KnakkSeg, mener jeg... 22:32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...