Gå til innhold

Feil man gjør bare en gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kunne jeg føye en ny ting til lista mi over feil man gjør bare en gang. så i tillegg til å dele frosne koteletter med kniv, hente posten på glatta i tøfler og å spise en hel boks med druer og tenke at de ikke skal få noen konsekvenser, så har jeg nå på lista mi:

Ikke ta på truseinnlegg i full fart før du skal ut å gå søndagstur med de nye naboene!

I det jeg smatt ut døra til de som sto og ventet på meg, så kjente jeg at det var noe som ikke var helt som det skulle, og etter kort tid skjønte jeg at her hadde store deler av innlegget brettet seg i det jeg dro trusa på, slik at det lå med limet inn. Inn mot en kortklipt, men akk så hårete mus...Dvs. den er nå litt flekkvis, seigpiningsvokset, for selv om jeg tenkte at jeg skulle holde maska og gjennomføre turen, så måtte jeg snu etter 50 meter, med unnskyldningen om at mobilen lå hjemme. Å dra truseinnlegget av var ingen fornøyelse, men det skal Always ha: limet sitter godt det!

Andre som har gode tabber de har lært av? ( Bare sånn at jeg kan tenke at jeg ikke er den eneste med høy tabbekvote :-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, huff da:-O

Jeg kjente jeg ble kvalm av å lese innlegget ditt da, for jeg har selv delt frosne karbonader med kniv, og det endte med blodsprut til taket, en knivspiss som var synlig på andre siden av hånden, og legevaktbesøk klokken ett om natten med to trøtte barn. GRØSS.

Skrevet

Hahaha, dette må være dagens!

Har en tabbe - ikke prøv å fiske opp skiver fra brødristeren med en kniv...*iik*

Helt hull i hodet, men var nok ganske sløv den morningen der ja.

Skrevet

Da jeg var rundt 16 år skulle jeg lage marsipanrose og måtte presse ut rundinger fra marsipan jeg hadde kjevlet ut. Jeg skulle ha ganske små rundinger og fant et stettglass med passe åpning på glasset. Jeg satte glasset på hodet over marsipanen og klemte til. Hm, ikke så lurt.. Med presset fra hånda gikk selvsagt glasset istykker; i hånda mi. Med 3 digre glasskår inni hånda måtte jeg til sykehuset for å sy. Turte nesten ikke si hvordan det hadde skjedd:-O

Skrevet

Ikke løp på isholker med vann på overflaten. Det ender bare i beinbrudd- trust me.

Skrevet

Oi, kjedelig!!!

Min største tabbe tror jeg må være at jeg stod for nære taxin og hadde tatt et par for mye og smalt igjen døra med tommelen i mellom. Lyset slo seg av inne i bilen, døra var helt igjen. DET er den største smerten jeg har kjent, tar gjerne et par fødsler enn å kjenne det igjen.

Skrevet

spise en hel ekse med extra sukkerfri drops på bussen på vei til besøk til den nye kjæresten.. de er virkelig lakserende slik det står på pakken..og det er IKKE stas med brumle mage og skikkelig sprutbæsj hos ny kjæreste...

Skrevet

Ikke les meldinger på mobilen på veg ned trappa, det kan fort ende på legevakta, snakker av erfaring!

Kjenner ei som satte fingeren fast i døra på bilen, hadde såklart først trykt ned låseknappen på innsiden, så ektremt vondt ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...