Gå til innhold

så et bilde av mannen min i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra 2005. Han var så kjekk og slank! Nå er han sikkert 30-40 kg tyngre og er direkte ulekker. Det er ikke mulig å ta opp temaet, han er utrolig hårsår. Han bare lar seg forfalle og skjønner ikke hvorfor jeg ikke er interessert i sex!

Hva kal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heng opp det gamle bildet på kjøleskapsdøra:D

Skrevet

God ide! Men det henger på veggen til søsteren hans, har ingen slike bilder selv der han ser så kjekk ut.

Skrevet

foreslå at dere kan begynne å trene sammen, gå på ski, gå turer,jogge, sykle,svømme ol.

Evt treningsstudio om ikke det blir for mye pes.

Hvor gammel er han? hvor store/små barn har dere?

Skrevet

Oi.. vet du hva, jeg plages med akkurat det samme som deg. Jeg vet ikke min arme råd. Har forsøkt å kun lage sunn mat, men han kjøper mye snop og fast-food når han ikke er hjemme, så det hjelper liksom ikke. Når jeg nevner noe om det sier han bare at jeg også er litt stor.. noe jeg er da jeg er 8 mnd gravid...

Har ikke noen råd, men masse sympati=) godt å lese det er flere av oss...

Skrevet

Jeg har akkurat samme "problemet" med minn mann :P Men han har innsett det selv, og trener tre ganger i uka.

Men jeg tenner på han likefullt.. Sex har ikke bare med utseende hans å gjøre.. Han har da sex med meg selv om jeg har gått opp noen kg pga graviditet, har strekkmerker, og pupper som siger nedover.

Regner med du ikke har forandret deg de siste 5 åra?

Skrevet

Han er 33. Vi har to små barn, litt mye styr å få dem plassert slik at vi kan gjøre det du nevner sammen. Dessuten jobber vi ulikt slik at vi til tider bare møtes i døra:) Så han må nok gjøre det alene!

Skrevet

Joda, selvsagt har jeg forandret meg jeg også, men har ikke latt meg selv forfalle så radikalt! Det er snakk om MANGE kilo!

Skrevet

hva med å ta ungene med? innvestere i pulk/sykkelvogn/sykkelsete, vogn har dere vel. La det gå sport i det, si at dere kan se hvem som klarer å svømme lengst i løpet av f.eks 1 mnd, gå da hver deres tur i bassenget.

Eller kjøp skritt teller til dere begge og "konkurer" om hvem som klarer flest skritt pr dag/uke mnd...

Vis han bildet når dere er på besøk der det var. Fortell han hvor kjekk han var da, og si forskitig at kanskje han kunne trent litt for å stramme litt opp igjen... kanskej en fin innledning, men kanskje ikke lurt å gjøre det fremfor de som bor der, eller bare si du har sett bildet av han da, og han var så kjekk da.

Skrevet

Men da sier jeg jo indirekte at han ikke er kjekk nå....

Skrevet

Utfordringen er at han selv må innse at det er et problem og ha motivasjon til å gjøre noe for å endre det. Kanskje det er bedre å fokusere på gevinst i forhold til helse og energinivå istedetfor utseende når du snakker med ham om det? Og vinkle det sånn at dette er noe dere begge kunne trenge, så ikke alt fokus er på han?

Skrevet

Synes synd på mannen din jeg.. Det er fem år siden..! Og hvis du ikke har bilde av det selv, så var vel ikke du sammen med ham da, men ble det ETTER kiloene? Eller?

Skrevet

Syns du er ganske kjip her. Han merker sikkert at du ikke er fornøyd med hvilket fører han til å trøstespise/ gi mer faen. Dette blir en ond sirkel. Jeg syns min mann hadde vært kjekk selv med 50 kilo til og ville nok hatt sex med han uansett. Finn det du syns er attraktivt med han, fokuser på det mens dere har sex og gi han komplimenter. Øker du selvtilliten hans øker du nok også viljen hans til å stelle bedre med seg selv!

Skrevet

Du ble tydeligvis sammen med denne mannen etter at han la på seg så hva falt du for da?

Gjør som ei annen foreslår, kjøp pulk, ski, sykler med vogn og ta med unger og mann ut på tur. Men ikke begrunn det med at du ikke synes han ikke er fin, det er bare slemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...