Gå til innhold

Prater dere negativt om mennene deres til venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir forundret over hvor mange jenter som prater negativt om mennene sine til venninner? Det kunne aldri falt meg inn å fortelle noe negativt om min mann til mine venninner.

Dersom jeg og min mann hadde kranglet veldig før jeg skulle ut med mine venninner hadde aldri mine venninner fått vite dette. Og jeg hadde heller ikke likt om min mann fortalte kameratene sine om våre krangler når jeg ikke var tilstede.

Det handler ikke om at jeg ikke har et åpent forhold til mine venninner men at jeg mener at vi har rett til å ha problemene våre for oss selv og og ofte så blir problemene doblet og vel så det når venninner diskuterer sammen.

Hvordan er dere, gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det, nei.

Har "utlevert" han én gang til én venninne, fordi det var en stor ting og jeg kunne ikke gå alene med alle tankene. Dessuten var hun allerede litt involvert siden hun hadde observert og vært vitne til noe av "problemet".

Skrevet

Nei! Men at jeg kunne fått tømt meg i ny og ne hadde sikkert ikke vært dumt........ Men gjør det altså ikke!

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Men jeg forundrer meg stadig over venninner som snakker negativt/klager på sine menn. De har faktisk valgt å være sammen med vedkommende og de visste sikkert at han ikke er rå på husvask/matlaging/følelser FØR de giftet seg og fikk barn.

Skrevet

Nei.. jeg gjør ikke det. Simpelthen fordi det ikke er noe negativt å si om han...

Skrevet

Hvis det gjelder matlaging og husvask har jeg så og si ingenting negativt å si, så svaret er nei. Jeg har også merket at mange jenter "klager" over hvor lite mannen deres gjør hjemme, og det jeg ofte tenker er at det er damene som har latt det bli sånn. Hvis man begynner med å gjøre alt, kan man ikke klage på at mennene ikke gjør noe. Og hvis de gjør noe, kan man ikke klage på hvordan det gjøres.

Skrevet

Ja, han gjør det samme med sine kamerater. Hadde blitt mye unødvendig krangling om ikke.

Skrevet

Ja til to venniner. Det er vel min form for terapi,siden mannen nekter og gå til noe sånt. Jeg trenger råd om hvordan jeg skal håndtere saker og ting.

Skrevet

Vanlegvis ikkje, men har ei veldig god venninde som eg kan dele mine innerste tankar med -deriblant blåse ut frustrasjon over husbonden - veldig befriande.

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det.

Skrevet

Ja, selvsagt! Det er deilig å få ut gruff, og venninnene mine skjønner at han ikke er en idiot bestandig :)

Skrevet

Jeg er litt delt, syns ikke det er greit å snakke negativt om han til venner og sånt.. Rett å slett fordi at jeg ikke vil at de skal få et dårlig inntrykk av han og sånne ting. Og er og en del venner\bekjente ikke har noe med.

Men det hender jeg forteller om en krangel, eller slikt til visse venner. (Den som jeg vet er til å stole 100% på, og som er ærlige, og skjønner at man kan være sur der og da, men ikke senere.. ) Er noen ganger litt godt å få snakket om ting med utenforstående, og som kan si at jeg var helt teit, eller han...

Skrevet

Ja til min bestevennine kan jeg gjøre det. Det er ei som jeg kan snakke med alt om og hun snakker om alt til meg. Vi vet at det vi sier stopper hos hverandre. Noen ganger er det godt å få ut frustrasjonen man har over for noen!

Skrevet

Jeg elsker han utrolig høyt og det er utenkelig for meg å snakke noe negativt om han til noen. Er jeg sint eller irritert finner jeg på en million ting som er feil, men det er bare innbilning å for at jeg er så oppgiret :P Han er virkelig en fantastisk mann på alle områder!

Skrevet

jeg forteller om krangler når jeg er oppgitt og trenger råd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...