Gå til innhold

jentefarge/guttefarge på vogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du ser en beige og brun vogn, tenker du at det er jente eller gutt i vognen?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er en baby i vognen ;-) Er det rosa teppe der tenker jeg jente, og blått så gutt. Brun er for meg en nøytral farge.

Skrevet

Det oppfatter jeg som fullstendig kjønnsnøytrale farger, så måtte nok sett etter om babyen var fargekodet på noe vis før jeg gjettet på kjønn.

 

Jeg har hatt jenta mi i mørkeblå bagvogn og har nå lyseblå dunpose i svart vogn - så jeg bryr meg ikke så veldig om dette med farger. Men rosa vogn - da tenker jeg vel at det er jente oppi!

Skrevet

Tja.. Kanskje jente..? :P

Har selv en mørkerød og svart til min gutt :)

Rosa=jente

Lyseblå=gutt

Ellers blir det bare tipping. :)

Skrevet

flott!! tusen takk for svar!! Nå kan jeg puste lettet ut.. Fikk plutselig en tanke i hodet at kanskje jeg hadde kjøpt "feil" farge på vognen..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...