Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Godt er det vel ikke, men det er ikke så gæli som tran. Og jeg gjør begge deler, alt etter som ...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Nei, har gjort begge deler, men jeg velger å ikke ha den i munnen i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Vil ikke si at det akkurat smaker godt, men heller ikke vondt. Og har ikke noe problem med å svelge det.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Nei, synes ikke det er godt, men ikke spesielt fælt heller. Havner det først i munnen svelger jeg, ikke fordi det er så himla sexy men jeg tror jeg er for godt oppdratt til å spytte ut noe jeg har puttet i munnen...Haha, må ha gode manerer på soverommet.. ;P
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Blæ, nei! Han får IKKE komme i munnen min!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg smatter ikke på det akkurat, men svelger mye heller enn å spytte ut. Passer på å ha vann ved senga. Han er dessuten så takknemlig etter en sånn jobb, at han gladelig piler og henter drikke til meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå