Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Ser at flere av dere ikke har sett mannen deres gå på do eller dusje. Er dere reservert overfor hverandre når det gjelder andre "kroppslige" ting også? Eller kan dere prate åpent om ting men ikke vise det overfor hverandre? Her i huset er det ingen sperrer for noe, vi klemmer kviser på hverandre, tisser og basjer med den andre til stede, skifter tampong, dusjer og fiser. Er det bare vi som "tør" å vise vårt sanne jeg overfor hverandre eller er det andre som er som oss?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jeg bæsjer best alene og har ikke noe stort behov for å se, eller høre, andre bæsje. Bytte bind og tamponger gjør jeg også helst alene. Er meg selv, men har ikke det store behovet for å bæsje og dra ut bøodige tamponger med andre som tilskuere. Noe gjør man best alene :-D
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Vi har det ganske så åpent vi også. Jeg undrer meg heller på de som ikke tør :-s
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Nei, vi går ikke på do foran hverandre. Jeg forventer da å kunne ha NOE for meg selv selv om jeg er gift og å se mannen min pisse eller dusje føler jeg at ikke er essensielt for forholdet. Vi har likevel et normalt sexliv og har ikke noe problem med å være nakne foran hverandre....Jeg synes faktisk det er litt merkelig å gjøre sånne ting foran hverandre...Meg på do eller med en qtip i øret er ikke "mitt sanne jeg...."
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Her er vi veldig åpne. Klemmer riktig nok ikke kviser på hverandre (ikke på oss selv heller - lar de være). He he. Pleier ikke å bæsje med hverandre tilstede heller, men det er mer fordi vi godt klarer oss uten en ekstra dose drittlukt i løpet av dagen. er det noe som skal gjøres på badet, som å hente klær, er det allikevel ingen hindring.
mammaen til Odin Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Det handler for vår del, ikke om å ikke tørre, men å ikke VILLE. Eg har ikke lyst til å se mannen min bæsje rett og slett. Selv om vi er gift, og har vært sammen i mange år. Nei, bæsje og bytte tamponger o.l gjør eg for meg selv bak lukkede dører.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Kunne aldri ha kunnet fise, eller bajse inærheten av kjæresten min. Dette synes jeg rett og slett er ekkelt nok i seg selv, enn at jeg skal dele det med han også.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 A 19:21 her. Jeg unngår aller helst å være i samme rom som gubben nar han driter på dass, unner ingen å være i den stanken....men om jeg må hente noe, eller f.eks bruke en q-tips i øret så går jeg inn. Vi har et stort bad, så hvis jeg sitter på do og tisser og han kommer inn så sier jeg at han må snu seg for nå skal jeg skifte plugg. Noe trenger han ikke se, så da snur han seg :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Her fins det ikke lås på dodøra. Vi er vant med det meste rundt hverandre, det er mannen min som hjelper med med å rense øregangene f.eks, da jeg sliter med trange øreganger og ser dårlig inn der selv Doturer pleier vi å la den andre få gjøre i fred, men skal man noe på badet tilfeldigvis samtidig med den andre sitter der så er det ingen som hever et øyenbryn av den grunn. Det hender vi dusjer sammen, og jeg syns faktisk å se på at mannen min dusjer kan være veldig så sensuelt og litt opphissende. Noen brakere hender det også kommer, vi ler som regel sammen av dem også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå