Gå til innhold

Disse svenskehandel-folkene burde beskyttes mot seg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, er det mulig å drite seg selv så kraftig ut? Jeg blir helt flau på deres vegne. Dersom dette er snittet av nordmenn som shopper i Sverige, kan jeg godt forstå svenskenes syn på nordmenn;o)

Det er forresten veldig vittig at Bjørge(?) går på trygd og har hatt lange sykehus og rehabiliteringsopphold på statens regning, og fremdeles mener at regjeringen burde være sprengt i lufta pga det høye avgiftsnivået...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja herreguud helt enig...

Skrevet

Blir flau jeg også. Men han ene der som liksom er dansestuden driter seg jo ut. Han kan jo IKKE å danse eller å synge i det hele tatt. haha

Skrevet

stakkars ungen med den tykke dressen på seg gjennom handleturen! og måtte sitte alene i bilen når foreldrene var inne på polet!

Skrevet

ja det reagerte jeg også på victoria :) stakkars gutt

Skrevet

Prøvde å se første episode, men måtte slå av fordi jeg fikk fysisk vondt av å se på det. Nesten så jeg tror det er skuespillere og at hele tvprogrammet er fiksjonelt. det går bare ikke ann å være sånn!! blir helt svett!

Skrevet

Nå har jeg sett bare litt fra første episode, pluss noen reklamer for programmet. Etter det jeg har hørt så snakker de fleste østfoldsdialekt, og det er vel naturlig at det er de som drar til Svinesund. Men jeg synes å huske at det var overvekt av østfoldinger som var med på Charterfeber også? Hva er det med folk derfra da? Synes synd på de som kommer derfra som har litt vett i skallen, for de som er med på disse programmene gir de et utrolig dårlig rykte.

Skrevet

disse menneskene er jo gale. de må vernes mot seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...