Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Søndag og vi har vært å matet svaner, vært på lekeland der ungene storkoste seg, og middagsbesøk før vi kjørte hjem:)
Rampongi Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 I dag har vi kosa med piraten (som alle andre dager) og hun har lært seg å trykke på en del av lekene sine, slik at det kommer lyd ut, til hennes store glede. Ellers har vi vært hos bestefaren hennes og feira bursdag. Finfin søndag! Nå er det middag snart og piraten er i seng.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 vi har vært på lekeland også gått tur ute i solen
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Vi har vært på familiesøndag på flymuseet. 2åring syntes dette var helt topp. Etterpå dro vil til foreldrene mine å spiste middag og drakk kaffe
Gjest mphs Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Var ute i snøen før lunch og i bassenget etter. Vi har hatt en koselig dag.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Sovet leeenge alle mann, så har Daniel vært ute og lekt med hunden i snøen. Jeg har ryddet, ryddet og ryddet! Lagd mat, ryddet etter maten. Samboeren har ryddet og passet på barn og hund + hengt opp bilder og lign.. Nå sitter lille gnomen min i badekaret og koser seg, samboeren passer på og henger opp tøy, mens jeg velfortjent tar en pause! =) Så skal jeg begynne å rydde igjen.. Men, da i papirer fra Daniel var født og lign. Kveldsmat og frukt står på tur, før stillheten senker seg i heimen.. Kom hjem fra Tr.lag for 1.5dg siden, og moren min er så snill og prakker på meg alt mulig hehehe
Brillemamma Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg og minstesnuppa har vært inne i hele dag. jeg med spysyke og hun med feber og forkjølelse.. Sambo og eldstemann har vært ute litt, ellers har det vært dafft her idag:(
simba>>>3gutter Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Vi har vært ute i akebakken i nesten fire timer sammen med gode naboer og grillet og kost oss!
Alba44 Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Vi har hatt besøk hele dagen. Først koselig kaffebesøk etter frokost, så familieselskap med lunsj/middag og kaker og kaffe noen timer senere. Koselig dag. Nå er det meste ryddet og vasket, og jeg har velfortjent satt meg i sofaen.
Mille** Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Vi har vært på snøscooter tur på fjellet i dag. Utrolig deilig nå som sola har begynt å varme igjen. Stekt pølser og kost oss. I ettermiddag har snupp hatt besøk av ei venninne, mannen har vært fotballtrener på storesnupps fotballag, og jeg har hatt besøk. I kveld lagde vi deilig biffmiddag til oss voksne og storesnupp. )
Monajenten Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Har bare vært meg og minste i dag, som nettopp har hatt feber. Så vi har bare vært inne. Dusjet sammen, spilte ludo, fektet i en halv evighet, leste bok, laget middag osv osv osv. En vanlig dag i grunnen:-)
Dotten Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Vært ute i det fine været. Skulle gått på skøyter men isen var smeltet Senere var vi på kino og så Prinsessen og frosken
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 vi har bare vært, vasket huset, slappet av og lekt. vesla syntes det er så kjekt å gå rundt å vaske sammen med oss
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 Vi har lest bøker, spilt lotto og puslet puslespill på morgenen. Senere på dagen dro vi på tur til Frognerparken. Koste oss med tur i sola, så på alle skulpturene og lekte lenge på den flotte lekeplassen. Kjempefin søndag!
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Vi bakte horn til morgen i dag. Så gikk vi ut, så dro vi og stod på skøyter sammen med en bhgkamerat av gutten vår og hans pappa. Så ble kameraten med oss hjem, og vi spiste pizzasnurrer, lekte flasketuten og gjemsel. Så kjørte vi kompisen hjem og dro på deilig middag til svigers:))
Stratos med 3 barn Skrevet 14. mars 2010 #17 Skrevet 14. mars 2010 Akebakken i solskinnet. Billig moro for liten og stor!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. mars 2010 #18 Skrevet 14. mars 2010 I dag har vi rødda i garasjen mens minstemann sov i bilen og i kveld har vi vært på fotballkamp =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. mars 2010 #19 Skrevet 14. mars 2010 Junior og jeg har vært på besøk hos mamma og pappa på dagen idag.. Ettermiddagen har jeg tilbragt alene på legevakta, mens gutta boys har kosa seg hjemme..
Mrs. X Skrevet 14. mars 2010 #20 Skrevet 14. mars 2010 Vi har vært på besøk hos et vennepar med barn, der akte vi, spiste middag og drakk kaffe. I kveld har jeg hatt besøk av en venninne og skravla gikk lenge. Koselig dag!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 14. mars 2010 #22 Skrevet 14. mars 2010 Først gikk jeg tur med mini i vogna, så dro vi et et vennepar av oss og akte og grillet i sola:) Vi var sikkert 15-18 stk. Etter det dro vi på middag til pappa En veldig koselig søndag og helt nydelig å være så mye ute Alle mann er/var trøtte som noen strømper, så her går vi å legger oss nå..hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mars 2010 #23 Skrevet 14. mars 2010 Gikk oss en tur til byen, minsten sov i vogna og gubbelars og jeg tok en salat og en kaffe på brygga i byen Kjørte buss hjem, til minstens stoooore glede Ellers har vi vært inne og rydda littegrann!
2barns mor Skrevet 14. mars 2010 #24 Skrevet 14. mars 2010 Vi har vært med søskenbarn og aket og grillet pølser på bål. Så nå går vaskemaskina for å få ut bållukta av klærne. Deilig med en hel dag ute, deretter rett i dusjen - på med nattisen- og klar for kveldsmat og senga.
Vilja<3 Skrevet 14. mars 2010 #25 Skrevet 14. mars 2010 I dag har jeg faktisk ikke satt mine bein utenfor dør, føler jeg har snødd inne, hehe. Vi hadde en lang og rolig morgen med god frokost. Så tok mannen med seg ungene på badeland, jeg måtte bli hjemme for å skrive oppgave:/ Innimellom oppg.skrivingen fikk jeg gjort en del husarbeid og laget god middag med dessert til gjengen kom hjem. Etter det har vi bare kost oss inne i snøkaoset, en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå