Gå til innhold

Dere som har hatt blødninger, men hvor det går bra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blødd mye?

Jeg startet med blødninger i dag, etter å hatt brun utflod siden fredag.Er ganske fortvilet! Føler at jeg blør for mye! Er 7 + 0 i dag, og håper virkelig ikke dette er over nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg vet forsåvidt ikke åssen det har gått for meg.. men jeg har hatt litt brun utflod, (bitte litt blod på papiret enkelte ganger) i snart to uker, er også straks 7 uker! men jeg kjenner fler som har blødd litt og myye først i svangerskapet og som har født til termin:) Så da tenker jeg at det er håp her også, men er også realistisk og tenker at det som skjer det skjer.. skal bestille meg legetime på tirsdag og da skal jeg kreve tidlig ul for å sjekke åssen det står til!! kommer det masse blod? Krysser fingrene for begge oss!!

Skrevet

hei.. alltid kjipt med disse blødningene.. utrolig hvor usikker man blir. Jeg vet desverre heller ikke helt hvordan det går med meg - skal på ul tirsdag :) Krysser fingrene..

er 9+4 idag.. har blødd mer eller mindre sammenhengende siden 7+3. Fikk ul da jeg var 7+6 og fikk se et hjerte banke.. men gyn ville vi skulle komme tilbake nå for å være på den sikre siden (har hatt en ma tidligere).

Men husk at blødninger ikke trenger å bety at noe er galt!! Men det bør alltid sjekkes av lege.. så hvis jeg var deg ville jeg ha ringt legen og bedt om en time. Forhåpentligvis vil han henvise deg til ul.. alternativt kan du be om å få måle hcg med et par dagers mellomrom for å se om det er normal stigning.

Lykke til solstråle_76.. så lenge du ikke har store smerte er det i hvert fall et veldig godt tegn!! :) Krysser fingrene for deg hvis du krysser fingrene for meg! :)

Skrevet

Takk for svar, jenter! Blør endel, og gjort det i hele dag, men heldigvis ikke noe spes med smerter. Kun menslignende murringer (pleier å ha en del menssmerter..). Jeg har søkt litt rundt på nett og på div forum for å sjekke litt, og ser jo at fler har blødninger, men at det går bra. Men så er det jo mange som mister og de innleggene fester seg fort litt mer:-( Skal ringe legen i morgen og få time så fort som mulig og få sjekket. Det verste er eg at samboeren min er i USA denne uken og ikke her og kan støtte meg. Så det har blitt noen tårer i løpet av dagen... Så nå har jeg både vondt i hodet og kvalm i tilleg:-(.

Krysser fingrene for dere også:-D Håper vi kommer oss igjennom dette med positivt utfall!

Skrevet

Hei!

du kan klikke på navnet mitt og deretter på bloggen min,der ligger min historie fra forrige svangerskap,den høres dramatisk ut og det er mye blødninger men den endte bra. Istedet for å legge den ut på 1 trimester så bruker jeg å henvise til den så er det opp til hver enkelt å avgjøre om de vil lese den eller ikke. Vil ikke skape angst hos dere og ikke alle som vil lese alle disse historiene om blødninger.

Skrevet

heihei!!

har begynt å blø de siste dagen,fre,lørs og i dag, men d er veldig lite. Men er veldig oppblåst,og mye murring i magen,så håper alt er bra. er bare 5+4 i dag,men ska ringe i morgen å bestille privat ultralyd bare for å være sikker på at alt er bra:)

Skrevet

Hei "Skorpion73 skytte07+tulle1" takk for innformativ blogg om ditt forrige svangerskap. jeg har selv fått noen små blødninger i mitt nå 2. svangerskap hyggelig å lese at det kan gå bra:)

Skrevet

hei hei:)

har hatt både rosa,beige og brun og rødlig blødninger i 2 uker nå men uten smerter da....men syptomene forsvant for en uke siden..men ko litt igje i går kveld så da gjenstår det å se hvrdan dette har gått...

skal på ul i kveld nede i byen...gruer meg men skal bli godt å få ett svar!

lykke til alle sammen her....xxxxxxx

Skrevet

Hei jenter. Takk for svar på innlegget mitt. Tror ikke det har gått riktig vei for min del. Var hos legen i går og skal tilbake å ta nye prøver neste uke for å se hvordan det går med HCG-nivået. Lykke til videre alle sammen:-D

Skrevet

hei:) hvorfor sier du det?

har du fått vite nivået ditt? og neste uke? holder jo med en adg eller to mellom bp....hørtes ut so lenge å vente:(

Skrevet

Hei

Så flott at jeg kom over denne tråden...

Jeg har nemlig begynt å blø i dag etter to positive tester i går. Kjenner skuffelsen kommer med engang.

Skal sjekke hcgnivået mitt jeg også. Håper dette går riktige veien :)

Skrevet

Hei tøysekroppenღhåpet i magenღ. Kommer mer enn bare blod, for å si det sånn... samt forandringer i kroppen sier meg at dette ikke går. Vet jo forsåvidt ikke resultatene, så det kan jo forsåvidt være håp - som legen min sa - kan jo være at det er to der, og at kroppet støter ut det ene fosteret. Vet ikke hvor fort nivået synker, jeg. Så en her inne sa at hennes sank fra 100 002 til 100 000 (eller noe) på et døgn eller noe, for så å gå opp igjen da hun tok ny prøve noen dager senere. Så kan nok være derfor legen min ville vente en uke, så en er sikker på at resultatet er enstydig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tok nye blodprøver mandag denne uken og onsdag ringte legen og bekreftet at HCG-nivået var sunket. Dermed er det bekreftet at spiren er borte:-( Ha grått mine tårer, men er klar igjen nå for å prøve på nytt:-D Kommer tilbake før dere vet ordet av det!

Lykke til videre alle sammen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...