Gå til innhold

Flere som er 23 uker idag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også det :D

Skrevet

Jeg ble 23 uker på torsdag, men det er selvfølgelig ikke helt det samme.

 

Eller tror det. Veldig forvirret. Ut i fra BIM skifter jeg dager å torsdag, et nettsted sier lørdag, et annet nettsted sier søndager og jordmor sier fredager.

 

Siden torsdag kommer først, holder jeg med den dagen! Alt for utaålmodig å vente helt til søndag :P Kommer sikkert til å få svi for det da terminen nærmer seg da heheh

Skrevet

Jeg var 23 fullgåtte uke i går, har altså termin 12.juli;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...