Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jeg ble 23 uker på torsdag, men det er selvfølgelig ikke helt det samme. Eller tror det. Veldig forvirret. Ut i fra BIM skifter jeg dager å torsdag, et nettsted sier lørdag, et annet nettsted sier søndager og jordmor sier fredager. Siden torsdag kommer først, holder jeg med den dagen! Alt for utaålmodig å vente helt til søndag Kommer sikkert til å få svi for det da terminen nærmer seg da heheh
85Anonym*Høygravid* Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg var 23 fullgåtte uke i går, har altså termin 12.juli;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå