Gå til innhold

Fugleveien 3....grrrrrrrrrr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest elendige barnetv jeg ser......åhhhhh tenkte det var bare hormonene, men snuppa på 5 synes også det er boooring. Savner den gode gamle barnetv ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er bare 2,5år og synes den er fin, men skjønner godt at jenta di på 5 synes den er kjedelig :)

Skrevet

Jeg holder på å bli GAL av Fugleveien 3..utrolig irriterende musikk..men jenta mi på 3 synes det er helt ok dessverre.. :-S

Skrevet

Enig...jenta mi på 6 liker den ikke! Men den værste er Dora...herregud jeg får helt noia av den:-((

Skrevet

Fugleveien kan jeg overleve, men som 09Linnea (høygravid",)) får jeg helt kvalmebyger av Dora. Usj!

Skrevet

Tror kanskje Fugleveien 3 passer for de minste ja. Min gutt på 1 1/2 falt helt for den. Det er jo både sterke farger, pip-pip OG sang! Men uansett liker han Postmann Pat aller aller best. "Dora" har jeg da aldri hørt om.....? Følger ikke så godt med jeg :-D

Skrevet

3-åringen min liker også fugleveien. Det verste på barnetv for tiden er Timmy-tid. Sangen klistrer seg på hjernen (og dessuten, hvordan kan han lande på 4 bein når han går på 2??)

Skrevet

Helt enig turbomamma! Den sangen er dødsirriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...