Gå til innhold

Vil en 2 åring ha glede av Legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er "nye" på barneferier og lurer på om vi skal reise til Legoland i sommer!

Har ikke vært der selv, så lurer på om noen her vet om en 2 åring vil ha glede av å være der, eller bør vi vente til hun blir større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart å se på er, men man kan like gjerne vente. Vår gutt (var 2,5) og kompisen kunne kost seg like mye på et lekeland eller en avansert lekeplass. Var mye mer spennende saker for de ungene som var noen år eldre.

Skrevet

Takk for svar :-) Det ante meg kanskje var i tidligste laget. Vi venter nok litt med en tur dit da!

Skrevet

Vi var i legoland da ungene var 3 og 5 og de hadde ike spesielt utbytte av det. Generelt syns jeg hele legoland var en gedigen skuffelse, alt for mye folk og mer køståing enn noe annet. Vil mye heller anbefale dyreparken i Kr.sand!

Skrevet

Vi skal til legoland nå i sommer, men våre barn er 8 og 3,5 år:)

Kanskje greit å vente et par år?

Skrevet

Første gang vi var i Legoland, var sønnen vår to år, og han storkoste seg der! Men vi tok oss en helg dit i starten av september, og det tror jeg vi hadde mye igjen for. Det var nydelig vær, men lite folk der. Så vi ruslet rundt og koste oss alle sammen, og sønnen vår - som er kjempeglad i karuseller - hadde det supert uten å måtte stå noe særlig i kø. Når vi kjørte med en karusell, kunne vi bare sitte der og vente på neste tur igjen uten å gå av, siden det var så lite folk. Han var ellevill over alt som fantes der, og han snakket om Legoland i lang tid etterpå.

Tror mange to-åringer kan ha stor glede over ulike fornøyelsesparker, men man må legge opp tiden ut fra to-åringens øyne. Og har man mulighet til å unngå de mest folksomme ukene, er kanskje det best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...