lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Synes dere det er for tidlig å begynne å vaske sengetøy, sengekant o.l og gjøre klar babysengen? Kan den stå "ubrukt" i en måned, eller bør det helst vaskes rett før bruk? Sist ble det gjort menst vi var på sykehuset, men denne gangen vil jeg helst få i stand alt selv før vi kommer sålangt.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Nisj da, vi gjorde det og så dekket vi over med et tykt pledd så det ikke ble støvete nedi babysenga. Du vet jo ikke om du føder tre uker før eller en uker etter termin så det er like greit å ha alt i orden først som sist. Som annengangsfødende ligger man jo ofte ikke mer enn et døgn på barsel og da er det greit å ha alt i orden før fødselen
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Ja, kan jo alltids legge ett pledd over! Det var lurt :-) Takk for tips kakledama! Da går jeg å hiver ei maskin med sengeklær med en gang.. hihi
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har gjort det i dag, og har 16 dager til termin:)
Slash Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Tjihi, jeg har også gjort det i dag. 5 uker til jeg senest blir satt i gang... men jeg har fått mye før tiden før - så jeg vil ha det klart. Deilig. Har også lagt et teppe over. I morgen er det bilen sin tur, innvendig
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Nei jeg synes ikke det er for tidlig. Jeg redde opp sengen ganske så akkurat 4 uker før termin med nummer to... hun komm 22 dager før Og nummer tre kom litt over en måned før.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Hehe har ikke satt opp sengen enda vi..! ;o) Skal få hentet den i boden snart. Har det i en container 35min unna.. 35dg til termin, så må begynne å få hjem vogn, bilstol og seng.. Sengeklær og dyner er derimot vasket og klart til å legge på i sengen da.. Jeg tenker som så at hvis han kommer før, bruker ikke jeg sengen de første mnd likevel. Babyen skal sove i min seng. Så, derfor stresser jeg igrunn ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå