Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 jeg hadde helt glemt et lite tips her...med mine to første fikk jeg ei venninde av meg til å ta fotpleie på meg,hun er fotpleier. Hun masserte bena og føttene mine ekstra godt og lenge å begge gangene fødte jeg et par dager etter,hun kommer til meg nå i kveld så får vi se da.Det er i allefall utrolig deilig når man går sånn som oss for fotpleie blir det dårlig med hehe...unn deg en time om du orker...;-)Hun forklarte meg at det hadde noe med noen trigge pungter under føttene som KAN sette i gang rier,derfor ble dem frarådet å ta det på gravide som er tidlig i svangerskapet!!!!! Bare et tips da;-) Lykke til!!!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 hehe her skal alt prøves skjønner jeg?? Kanskje jeg skal prøve det senere i uka dersom vesla fremdeles er like sta! I morgen har jeg uansett nødt til å vaske og rydde her så satser på at det gjør susen først :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 smiler!!!! ja må jo prøve hehe..nei da hun som sa at hun gjerne kunne gjøre det for meg å litt ekstra selvpleie når en er gravid er jo bare deilig luksus;- )Ja håper det hjelper da,lykke til,je må nok å ta et skjau i morra så...;-)
Gjest Ambivalent Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Har du ikke født enda? Hvor lenge er du på overtid Ate? Synes jeg har fulgt med her inne i ukesvis nå og du har jo hatt maaange innlegg om kanskje fødsel :S
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg var og stelte beina for et par uker siden, hun som gjorde det sa også at da ville hun ikke massere for mye for å ikke sette i gang noe (skjønt jeg sa jeg hadde ikke noe imot det da). Så kanskje la mannen gi en fotmassasje når man blir lei?
♥Bubble♥ Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Hei ღMadame_mim ღ *Overtid* og Ate-fødeklar NÅ!!!! Huff som jeg føler med dere nå, synes virkelig synd på dere som går ennå med den lille i magen... Er inne her hver dag for å se om dere har født. Håper snart nurkene deres finner ut at de er klare for verden Masse lykke til
ღMadame_mim ღ Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk for omtanken Bubble :-) Nå er jeg 12 dager på overtid så har faktisk begynt å trøste meg med at dersom ikke noe snart skjer av seg selv så blir jeg vel satt igang snart! Sykehuset her er sært så blir sikkert ikke satt igang på dag 14, men de kan jo ikke strekke det ut i det uendelige! Gleder meg utrolig mye til å få jenta mi på utsiden av magen nå ja :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er nå 6dager på overtid,men holdt på fa og til i 3 uker:-S
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har fulgt med på dere Ate og Madam Mim i flere uker og trodde faktisk dere skulle føde før meg,så nå begynner jeg å syntes synd på dere....men nå er det vel snart deres tur. Jeg heier på dere og håper dere snart er i mål.Lykke til,kanskje vi treffes inne på dinbaby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå