Koneogkone+2jenter Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Dere som har gjort dette her noen ganger, hvor tidlig tester dere? Er jo vanvittig spennende og fryktelig lange dager å vente, og jeg lurer på om vi kan teste feks i morgen. Vi ble ins. for da tolv dager siden i morra, så dvs at på onsdag har det gått fjorten dager. Er det dumt å teste før det har gått fjorten dager, og vil testen da fort kunne være negativ selv om det kanskje er positiv om to dager? Føler vi har mange tegn på graviditet, men man blir vel litt sånn når man vet at det kan være noe der, og man i tillegg har gått på hormoner. Tusen takk for svar
Ugla er mamma! Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kan bare svare for meg, men vi har aldri klart å vente fulle 14 dager. Hehe...men vi har svidd av myyyye penger på tester også.. De gangene jeg var gravid testet jeg pos ett par dager før. Men har jo hørt om de som ikke tester pos før etter 18 dager.. Krysser fingrene for dere!
bumpi de bump Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hei! Skjønner godt at dere er spente : ) Ikke for å ta fra dere motet, det kan jo godt være at du er gravid, men hormoner i form av medisiner kan slå ut på testene - har jeg hørt. Så ta med i beregningen at om dere tester for tidlig, kan den være falsk positiv pga hormonene du bruker. Masse lykke til!
Koneogkone+2jenter Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 Ja vi får ta det med i betraktningen, men skal jo uansett ta blodprøve på RH på onsdag for å se evt HCG-stigning. Da får vi se om testene har kommet i posten i morra om vi skal tjuvstarte litt på disse.
Koneogkone+2jenter Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2010 Ja da har vi tatt en test idag, og der var det jammen en svak strek Tør ikke håpe for mye, og får jo svar på blodprøver i morra.
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Krysser fingrene for dere, og håper med dere Prøv å finne på koselig i kveld, så blir ikke vente tiden så utrolig lang, lykke, lykke til
Koneogkone+2jenter Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2010 Da har vi fått bekreftet en positiv HCG prøve idag, hvilket faktisk betyr at vi skal ha barn ) Så får vi bare håpe at spiren klamrer seg fast så godt som overhodet mulig, og at alt går fint fremover
Ugla er mamma! Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Gratulerer til konene!!! Krysser fingrene for dere!
bumpi de bump Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Så flott! Gratulerer så mye med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå