It's all about me Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Søndag ettermiddag. Minstejenta sover dupp, jeg og eldstemann sitter ved stuebordet og pusler. Mannen: "Forstyrrer jeg dere veldig hvis jeg støvsuger nå?" Det er mannen sin det )
skulle så ønske... Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 WOW... Du har virkelig funnet han med stor H du..... Bøyer meg i støvet, som absolutt ikke blir støvsuget opp av en mann her.. Faktisk litt usikker på om han vet hva en støvsuger er........
Mille** Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Jepp, ser du har lyktes med oppdragelsen du også. ;o) I går sa jeg til mannen at "nå skal vi vaske huset, du vasker badet og hallen, jeg vasker stua og kjøkkenet". Han spratt opp, og gjorde som han fikk beskjed om. )
It's all about me Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Ja jeg glemte å skrive at før støvsugerspørsmålet kom hadde han akkurat skuret badet )
skulle så ønske... Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Jeg treff nok ikke blink når det kom til å finne den mannen som var mest hjelpsom i huset nei... Hmm, lov å håpe at han plutselig en dag spretter opp av sofaen og tar vaskefilla fatt... ps, jeg tror fremdeles på julenissen og venter spent på egget påskeharen snart kommer med... eller...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Her har vi ordnet det sånn at han betaler vaskehjelp annen hver uke som tar "hans del" av vaskingen. Han verken kan eller vil, og det har han vært klar på siden dag 1... Og han løfter virkelig ikke en finger! Så der har du fått oppdratt han godt ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå